Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg vet det er en stund til at jeg for sikkert kan vite hvor mye jeg får tilbake eller betale tilbake, men jeg lurer på om det er en måte å finne ut ca hvor mye jeg kan forvente meg, vil jeg gjerne sjekke.

Hvis det er noen der ute som vet hvordan man kan beregne selv og vil dele med meg, blir jeg veldig glad for det :)

Anonymous poster hash: 477f4...1fb

Videoannonse
Annonse
Gjest tuppesjura
Skrevet

Skatteetaten har en veldig grei skatteberegner. Hos meg stemmer det nesten på krona når jeg legger inn riktige tall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det på iPhonen men den trenger en annen nettleser. Skal sjekke det etterpå når jeg får Internett hjemme.

Men viser den hvor mye du skulle ha betalt i skatt for året som har vært? Hvordan fungerer den? Jeg vet jo cirka hvor mye jeg har betalt uten at jeg kan finne ut om det er for mye eller for lite.

Anonymous poster hash: 477f4...1fb

Skrevet

Skatteberegneren viser hvor mye du skal betale, og der kan du også legge inn hva du har betalt så får du opp om du må betale mer eller om du får igjen.

Alle papirene ang selvangivelsen skal komme i januar, så om du venter til årsoppgaver fra bank og lønns- og trekkoppgaver har kommet så har du all info du trenger til å beregne 99% rett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...