camie Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Snakker om å bli lurt opp i stry!! Jeg trodde sambo skulle drikkes ut nå lørdag den 15.mai, men der ble jeg jammen lurt.... Jentene dukket opp hjemme hos oss klokka ti og de tok meg bokstavelig talt på senga! Var ikke forberedt i det hele tatt og ble skikkelig overraska. Jeg fikk slengt til meg en rutete flanellspysj og ble bedt om om å kle på meg. Skriver mer senere, måtte plutselig på jobb!
camie Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2004 Sorry at dere måtte vente jenter!... Dette blir langt, så dere er herved advart..... Det skal også være sagt at jeg trodde det var sambo skom skulle drikkes ut denne lørdagen og jeg hadde godtet meg hele uka med at jeg liksom skulle lure han! Men jeg hadde jo lurt meg selv....Jentene sa at de hadde stor-kost seg når de hadde pratet med meg den uka fordi jeg hele tiden hadde sagt at "sambo aner ingenting og han kommer så til å bli tatt på senga" Vell....hvem var det som ble tatt på senga?.... :oops: meg..... Uansett....etter å ha kledd på meg den vanvittig sexy'e pysjen "ordnet" jentene håret mitt. Bustete ble det....Så fikk jeg bind for øynene og ble dyttet inn i en buss, og jeg hadde ikke peiling på hvor vi skulle, ikke kjente jeg igjen veien heller. Ble dratt opp et par trapper før de tok av meg bindet for øya. Der sto vi midt i stua til mamma, og hun tok i mot oss med martini asti og frokost bestående av karbonader, egg, brød, kaffe, te, melk og annet pålegg. Det var skikkelig koselig. Så ble jeg beordret ned på et rom hvor de ba meg om å kle av meg på overkroppen og legge meg ned i senga å slappe av og jeg fikk bind for øynene. Fikk så utført en deilig massasje av en ukjent person med gummihansker, men jeg trodde at det var sambo og det fikk jeg bekreftet senere. Da jeg kom opp i stua igjen hadde jentene kledd på seg hvite malingsdresser og kapser med navnene deres på pluss at det sto på ryggen "vi drikker ut camie" Flott at de joinet meg med å ha "nerdete" bekledning.... Føler at jeg gikk i mørket i begynnelsen av festen for det ble mye fikling med bind for øya...Etter massasjen ble det igjen svart for øya mine og jeg ble dyttet inn i bussen. Fikk av bindet når vi var kommet frem, vi var i sentrum og jeg fikk på meg en gul t-skjorte med påsydde seigmenn som jeg skulle selge for 5 kroner....Salget gikk strålende og jeg var hoppende glad når det ikke var fler seigmenn igjen. Under bussturen ble det lite drikking på meg for de hadde tydeligvis noen aktiviter i sikte som krevde at jeg måtte være noenlunde edru... Jeg trodde at salget og utførelsen av flaue ting var over for mitt vedkommende men vi dro videre på en bensinstasjon hvor jeg måtte vaske bil vinduer....i flanellspysj...det var meg litt av et syn! Tjente meg iallefall noen kroner, og de skulle jeg få bruk for senere. Så bar det videre til flyplassen, trodde kanskje vi skulle kjøre go-kart, men jeg fikk ta med to av jentene opp i småfly. Og da snakker jeg små-fly! Det var spesielt å få se byen fra lufta, i så lav høyde. Var litt nervepirrende siden det var litt turbulent, men det gikk greit. Etter turen bar det videre i bussen og jeg ble sendt inn på en butikk med en gigantisk handlelappe, jeg skulle ha cola, potetskruer og paracet til dagen derpå.... Deretter dro vi hjem til en av jentene for å grille, og skal jammen si at det var godt å få slappet av litt for da begynte jeg å bli trøtt. Etter at magen hadde fått roet seg etter måltidet var det inn i bussen igjen. Vi kom frem til sjøen hvor de pakket på meg en overlevelsesdrakt fra Nordsjøen, jeg så ut som en vandrende seigmann!! Jeg skulle ut i en sånn ring etter båt....IIIIIK!! Men i det jeg skulle sette rompa mi nedpå denne ringen, flytta ringen seg og jeg gikk hodestups i sjøen. Det ble et ublidt møte med vannet, for vannet fosset inn i dressen så jeg ble klissbløt. Så to av de andre deltakerne på laget fikk prøvd seg i steden for meg. Jeg skiftet og vi gikk løs på den siste etappen på bussturen. Takk og lov, for nå var jeg lei av å kjøre buss. Vi skulle overnatte på ei stor og flott hytte! Vi fikk plassert oss på rommene og etter en stund rigga jentene til videokamera. Jeg skulle svare på spørsmål sambo hadde fått om meg. Det var skikkelig gøy og jentene var imponert over hvor godt vi kjente hverandre. Sambo var et øyeblikk alle jentenes drømmemann... Etter denne seansen utførte min forlover med venninne en sang som de hadde skrevet til meg, og jeg fikk jammen trimmet lattermusklene! Da de var ferdig trodde jeg at det var over, men så fikk jeg overrekt et gavekort på tatovering fra alle sammen. Jeg var målløs! Festen fortsatte med drikkeleker og lapskaus som nattmat, og vi holdt det gående til klokka 7 på mårran. Så jeg var rimelig sliten da jeg kom hjem! Dette var mitt utdrikkingslag og jeg kunne ikke fått det noe bedre!
Glossy Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Hørtes ut som en super dag!!! hyggelige venner du har
Gjest Tex Skrevet 19. mai 2004 #10 Skrevet 19. mai 2004 Kult at du ble tatt på senga........ Jaja, da kan du slappe av i tiden fremover. Kan være deilig det også
Bente Skrevet 19. mai 2004 #11 Skrevet 19. mai 2004 Så kult Sier som Tex, artig at du ble tatt på senga.
Wayah Skrevet 19. mai 2004 #12 Skrevet 19. mai 2004 Gratulerer med masse moro i alle fall! :-) Hørtes kjempegøy ut.
Gjest MrsL Skrevet 19. mai 2004 #13 Skrevet 19. mai 2004 Hærrrlig...... ...og nå er det over for din del........
Scorpina Skrevet 20. mai 2004 #14 Skrevet 20. mai 2004 Høres ut som et steike artig utdrikningslag....sjøl om det kanskje var _litt_ mye busskjøring..?! Anyways, du fikk oppleve masse og det beste av alt; du HUSKER alt hehe... (sidekommentar til det; for to helger siden så jeg et annet utdrikningslag og der var brura riiiiiiiiiimelig bedugget klokka 1700 lørdagsettermiddag. Er jo ikke DET som et pointet med utdrikningslag, er det vel..?!!!!) Jeg ble drukket ut samme dag som deg camie og jeg hadde også et utdrikningslag jeg kommer til å huske leeeenge ...og takk og pris - - nå er det over
camie Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #16 Skrevet 20. mai 2004 Ble litt mye busskjøring ja scorpina....men hadde det ikke vært for det, hadde jeg vært snydens før klokka to!.....Så er egentlig glad for at det ble som det ble. Og eg hadd det steikanes arti! :ekstra kul:
MIKKELBRUD Skrevet 20. mai 2004 #17 Skrevet 20. mai 2004 Du må ha hatt det kjempegøy Flott å ha slike venner, jammen hadde de lagt ned mye flid i å ordne en innholdsrik dag for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå