AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Til dere som savner knekkebrød i lavkarbokosten: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30214 Lagde dem idag og de var overraskende gode. Kunne knaske på dem uten noe på. Til og med samboer likte dem, som ellers er veldig sær i matveien. anbefales på det sterkeste Anonymous poster hash: b7203...ac4
Gjest Ferie Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Takk for oppskrift :-) skal prøve de når jeg får tid.
Munchlax Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Skriver under på den. Strø på litt flaksalt før steking, så har du en god snacks.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har ikke prøvd akkurat den oppskriften, men jeg liker godt denne oppskriften som ligner veldig. Anonymous poster hash: 5bb55...1f4
Sugerøret Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 hehe "velkommen etter" Nannah har mye godt hun.Flink dame Varierer med div nøtter jeg når jeg lager disse.Samt noen uten søtstoff ,andre med div.krydder
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 hehe "velkommen etter" Nannah har mye godt hun.Flink dame Varierer med div nøtter jeg når jeg lager disse.Samt noen uten søtstoff ,andre med div.krydder Hehe jeg som trodde jeg hadde oppdaget noe "revolusjonerende" nå, var det for meg iallefall xD Anonymous poster hash: b7203...ac4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå