AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hei, jeg har bodd nesten 3 år med typen min og vi har hatt det kjempebra, vært mye å rest rundt i verden og slik. Men for en stund tilbake begynte han å forandre seg, han lyver om hvem han drar ut med, en gang sa han at han skulle ut med to kompiser, men når han kom hjem igjen spurte han med engang om jeg hadde snakket med søsteren min, og da fortalte han at han hadde løyet og søsteren min hadde møtt på han når han var å møtte to av venninnene sine. Han blir fort sint og glemmer at han har lovet meg ting. Han virker ikke særlig interessert og jeg har snakket med han om det, ,men han sier det ikke er noe å snakke om og at jeg må forandre meg. Hva burde jeg gjøre? Takk for svar Anonymous poster hash: 29c19...739 Anonymous poster hash: 29c19...739
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 DU MÅ SNAKKE MED HAN. Ehhhh... er ikke alltid det hjelper. " " TS: jeg har mest tro på at du pleier deg selv og dine venner, dra ut selv, vær selvstendig, og vær alltid blid og positiv mot han. Så skal du se tiltrekningen kommer tilbake. Anonymous poster hash: d1a3c...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå