Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er så utrolig ekkelt. Den stanken er jo helt uutholdelig! Hvorfor er det så mange som gjør dette?

Og dere som påstår at det er en bagatell, synes dere det er deilig å sniffe inn den rapelukta? Må da gå an å tape med munnen lukket? Det gjør ihvertfall jeg når jeg har folk rundt meg. Var på konsert i Oslo med en venninne + foreldre Hennes og både mora og faren rapet gjennom hele turen (1,5 t hver vei) og jeg fikk migrene av å holde pusten hele tida.

Anonymous poster hash: dd22f...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foreldre Hennes og både mora og faren rapet gjennom hele turen (1,5 t hver vei) og jeg fikk migrene av å holde pusten hele tida.

Anonymous poster hash: dd22f...995

Pleier ikke de fleste å rape hele tiden når de kjører bil?

AnonymBruker
Skrevet

ser ikke problemet? de aller fleste raper stinker ikke, med mindre man har drukket brus eller nettopp spist mat som pizza, taco, spagetti, pølse osv..

jeg har heller aldri kjent noen raplukt i bilen når noen har rapt.

Anonymous poster hash: 44a81...e13

Skrevet

Pleier folk å rape offentlig da? Jeg raper bare hjemme, det er jo ekkelt å gjøre det blandt folk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleier folk å rape offentlig da? Jeg raper bare hjemme, det er jo ekkelt å gjøre det blandt folk.

nå er vel ikke det å rape i bilen det samme som å gjøre det offentlig :)

Anonymous poster hash: 44a81...e13

Gjest Awzm me
Skrevet

Det er veldig ekkelt om det skje i bil, ja. Er et problem, åpner vinduet med en gang. Om de tolker det som at jeg er uhøflig så er det vel strengt tatt enda mer uhøflig å rape foran andre...

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke helt hvorfor det skulle hjelpe "holde munnen lukket for luktens del. Tror du luften forsivnner på magisk vis i en sky av alvestøv da? Den gjør nemlig ikke det, den pustes ut etterpå, enten gjennom munn eller nese. Bortsett fra det er jeg enig i at man ikke raper med åpen munn foran folk. Det er like selvsagt som at man holder munnen igjen når man tygger.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ekkelt ja, men av og til kan man ikke noe for det.

En gang rapte jeg så høyt at det hørtes over hele matsalen, og alle snudde seg. Jeg var ikke forberedt på den i det hele tatt, og det hørtes ut som om det var en svær feit mann på 130 KG som rapte den rapen.

Men jeg er jente. OG jeg var kjempeflau

Anonymous poster hash: 99a86...964

Skrevet

En kunde rapte meg midt i annsiktet for et par uker siden. Luktet så ille at jeg holdt på å spy :)

Skrevet

Jeg raper når jeg føler for det. På bingo, i kirka, på kabaréer og basarer. Syns det er koselig når man kan være fri og gjøre som man vil, det skaper en følelse av hjemmehygge når man er ute på vift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...