AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Nå er tiden snart moden for at jeg kan kjøpe hund nummer 2 og da ønsker jeg litt hjelp fra dere. Jeg er veldig usikker på hva som er lurt. Dette er hva vi gir vår hund: 2-3 turer hver dag pluss lufteturer i hagen. Turene blir på totalt 2-7 timer (2 timer er et minimum) 1-1 1/2 time hjernetrim og lek hver dag Vi er hjemme så og si hver dag så hunden er nesten aldri alene. Hunden er en Jack Russell Terrier. Hann, og vil være 2 1/5 år ved kjøp av ny hund. Vi ønsker en med nogen lunde samme behov for aktivitet. Jeg har lest at mange av JRT kan være samrasediskriminerende. At de kan være hissige mot andre av samme rase. Er det veldig dumt med en til av samme rase og hvilket kjønn er best? Anonymous poster hash: e57a8...da1
Gjest Belle âme Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Phelene Papillon Kooikerhund Clumber spaniel Nova scottia duck tolling retriever. Schnauzer. Shih tzu Malteser Lasha apso. Whippet.
Gjest heihade Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Dachs, som jeg har en stor forkjærlighet for, passer fint inn her. Jeg er vant til langhåret. Den har et rykte for å være litt sta og utspekulert, men jeg elsker at de har en slik personlighet. Elsker å gå og gå og gå. Sitter klar ved døra straks de ser en utesko blir plukket opp. Er også gode hunder ute i tur og mark, men kan lett få los, spesielt kanskje den strihårete varianten. Jeg elsker rasen. De er både komiske, kosete og ivrige. Ser raser som Shih Tzu og Lhasa er nevnt ovenfor. Jeg har også vokst opp med disse og har to Shih Tzuer nå. Fantastiske søte hunder. Mer selskapshund enn noe annet, riktignok. Ville ikke klart å fått med en Shih Tzu på en 7-timers tur i normalt tempo uten at det er fare for overopphetning eller at den blir utslitt, tror jeg. Endret 8. januar 2014 av heihade
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Coocker spaniel! kuleste kjekkeste hundene og de svarer ikke voldt mot vold som en JRT vil gjøre. så slosskamper vil nok ikke bli normalt hos deg =) Anonymous poster hash: da046...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå