Gå til innhold

Vil posten bli levert til meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til utlandet, og ikke meldt flytting fordi jeg bare skal være her en kort tid. Jeg trenger å få sendt noe til meg, skal jeg bare oppgi adressen jeg bor på med mitt eget navn, også vil det bli sendt hit? F.eks. når det kommer til pakker, får jeg en hentelapp fra postkontoret som i Norge, selv om mitt navn ikke er registrert i landet jeg bor i?

Anonymous poster hash: 26ef7...7bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til utlandet, og ikke meldt flytting fordi jeg bare skal være her en kort tid. Jeg trenger å få sendt noe til meg, skal jeg bare oppgi adressen jeg bor på med mitt eget navn, også vil det bli sendt hit? F.eks. når det kommer til pakker, får jeg en hentelapp fra postkontoret som i Norge, selv om mitt navn ikke er registrert i landet jeg bor i?

Har du en postkasse med navnet ditt på?

Ellers så tror jeg nok også det varierer litt fra land til land.

AnonymBruker
Skrevet

Du må huske co. (company of)

Anonymous poster hash: 194bd...4d7
AnonymBruker
Skrevet

Har du en postkasse med navnet ditt på?

Ellers så tror jeg nok også det varierer litt fra land til land.

Deler postkasse med 2 andre, og der står det bare nummer på leiligheten, ingen navn. -TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil det si? :) -TS

Skrevet

c/o betyr "care of" og brukes når posten sendes via en annen.

Hvis jeg Brunhilde, bor hos Madam Mim i kosteskaftveien en periode og ønsker å ta i mot post mens jeg er der, så blir adressen:

Brunhilde

c/o Madam Mim

Kosteskaftveien

Da havner min post i hennes postkasse.

:heks:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

c/o betyr "care of" og brukes når posten sendes via en annen.

Hvis jeg Brunhilde, bor hos Madam Mim i kosteskaftveien en periode og ønsker å ta i mot post mens jeg er der, så blir adressen:

Brunhilde

c/o Madam Mim

Kosteskaftveien

Da havner min post i hennes postkasse.

Åja, tusen takk! :) Men skal jeg oppgi navnet til eieren av leiligheten da? Den personen bor ikke her. -TS

Skrevet

Åja, tusen takk! :) Men skal jeg oppgi navnet til eieren av leiligheten da? Den personen bor ikke her. -TS

Det er jeg ikke sikker på, sjekk med posten i det landet du skal være, så er du sikker på at det blir rett.

Skrevet

Jeg meldte ikke flytting da jeg flyttet til England. Jeg fikk post levert til meg. Jeg bestilte ting fra Amazon og sånn, og det kom alltid rett. Men så bodde jeg på et universitets campus da.

Skrevet

Bodde i NY en stund og fikk post i postkassen. Adresserte bestillingene til meg selv, 357 Mooseroad 12365 Schenectady. Fikk også masse post til folk som sikkert hadde bodd der tidligere :P

Så lenge du oppgir adresse og leilighetsnummer burde det gå helt fint. Så lenge det finnes postkasse med leilighetsnummeret deres på.

Anonymous poster hash: 4e628...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...