Holly Hobbie Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Sjefen min lurte paa om vi kunne ta en liten samtale foer jeg gaar hjem i dag....og her sitter jeg og gruer livet av meg! Hun sa det i en alvorlig tone, og jeg er livredd for aa faa kritikk! Det hender at jeg er litt paa internett - 85% i lunjspausen - men noen ganger sjekker jeg aftenposten i30 sekunder innimellom andre arbeidsoppgaver. Jeg haaper ikke det er det hun skal snakke om....men kan ikke tenke meg noe annet galt jeg har gjort Det kan selvsagt hende det bare er en medarbeidersamtale, men vi hadde en for bare 1 mnd siden....Samboeren min ringte nettopp og jeg fortalte ham om denne "chat'en" som min sjef vil ha, og han sa at det sikkert var for aa tilby meg fast stilling (det blir en ledig og hun har nevnt at jeg burde soeke foer). Men jeg klarer ikke slappe av! Noen som har opplevd noe lignende?!
Saeria Skrevet 18. mai 2004 #2 Skrevet 18. mai 2004 Nei. Jeg har ikke opplevd noe lignende. Jeg ville bare gi deg en og si at det sikkert ikke er noe å bekymre seg for.
Holly Hobbie Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2004 Takk, Saeria. Det var ikke saa ille - selvom hun var bekymret for arbeidstempoet mitt....hun lurte paa om jeg kunne proeve aa organisere meg slik at jeg fikk gjort det viktigste....men jeg fikk ros for at jeg var noye og for at jeg skrev bra moetereferater. Ja ja.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Teit av sjefen å ikke si hva dere skulle snakke om da - sånn at du fikk forberedt deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå