kguago Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Er det noen som har tips til spennende, interessante eller morsomme blogger å lese? Gjerne noen som ikke handler om de vanlige tingene som mote, trening, kosthold, babyer osv. Jeg liker å lese blogger, men synes jeg finner så få interessante.
Gjest Offensive Pie Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Jeg er glad i Hyperbole and a Half. Hun kan sammenlignes med Tegnehanne, bare at hun startet bloggen ca et år tidligere.
twirlX Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Hjartesmil er fin om du ikke har vært innom:-)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Hva synes du er en interessant blogg da? Min er www.sandragundersen.com (er litt lat på bloggingen for tiden da) Ellers liker jeg blogger som: liseliten.com barfot.blogspot.no ciile.blogg.no dreakarlsen.com tegnehanne.no norske-hemmeligheter.blogspot.com Anonymous poster hash: 09f86...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Om du er lei av alt dillet, prøv tjomlid.com Anonymous poster hash: 9263a...cd6 1
kguago Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2014 Takk for alle blogg-adresser! Har vært innom alle, og de virker fine å lese, alle sammen. Så nå har jeg litt av hvert jeg kan følge med på. Det er bra. Har desverre ingen blogg selv, har tenkt på å lage en, men kan hende det bare blir med tanken...
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Kanskje noen i denne lista? Anonymous poster hash: 4b9a8...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå