Gå til innhold

Forvirra over fyr jeg dater og usikker på hva jeg bør gjøre.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i noen måneder nå, og merker at jeg er så utrolig usikker fordi han gir så miksede signaler.

Når vi er sammen prater vi om løst og fast. Han spør meg veldig mye om mine interesser og tanker rundt ting. Vi kan ligge å prate i timesvis når vi er sammen. Omtrent alle datene (ca 10 stk) har vi vært hjemme hos han, hvor jeg somregel har overnattet. Han har flere ganger spurt meg om hva jeg er ute etter, og hva jeg ønsker. Sannheten fra min side er at jeg er veldig interessert i fyren, og vil veldig gjerne se om det kan bli noe seriøst, men har ikke turt å si det enda da jeg ikke vil virke desperat, så har bare sagt at jeg vil ta ting som det kommer. Han har da svart med samme mynt når jeg har spurt ham tilbake, men har også gitt inntrykk av at han kunne tenke seg noe seriøst. Vi endte opp i senga på andre date, og vi har hatt sex hver gang etter dette.

Vi har ikke møttes så ofte (som regel annenhver uke). Han sender sjeldent meldinger utenom dette. Han har sagt til meg at han skulle ønske vi kunne møtes oftere, og spør alltid om jeg ønsker å møte ham igjen. Jeg har vist interesse ved å si at jeg er interessert i å bli bedre kjent med ham osv. Begge har tatt initiativ til å møtes (ca annenhver gang), men noen ganger har kanskje jeg vært den som har tatt mest kontakt.

Kort oppsummert så gir han inntrykk av å være veldig interessert i å bli kjent når vi er sammen, men utenom det så er det nokså taust. Som nevnt, er jeg interessert i denne fyren, men har kommet til et punkt hvor jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre. Burde jeg slutte å møte ham? Burde jeg spør ham hva han er ute etter?

Føler at det hele har endt opp med et type sex-forhold, noe jeg egentlig ikke er så gira på. Men det skal også sies at jeg kunne vært tydeligere på hva jeg ville i starten.

Hadde satt stor pris på innspill :)

Anonymous poster hash: 60b49...ce2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du bør gjøre er først og fremst møte ham utenfor senga! Dersom han bare vil ha sex med deg får han det akkurat som han vil nå. Hvis du tar initativ til å gjøre andre sosiale aktiviteter som kino, restaurant, gå på byen, introduserers for venner etc. finner du fort ut om han er seriøs eller ikke. Unngår han å være sosial med deg utenfor sine egne fire vegger bør du også slutte å pule ham :)

Anonymous poster hash: e7aa4...b0d
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Har jo tenkt det samme selv. Men er det ok å spørre ham om hva han vil? Eller burde jeg ikke det? Har litt lyst på et konkret svar å forholde meg til, ettersom det har vært så mye usikkerhet frem til nå. Det er den siste måneden jeg som har tatt mest kontakt, burde jeg vente til han evt. tar kontakt? Føler ofte gutter kan backe litt off dersom jenta tar mest initiativ.

Skrevet

Syns det høres ut som at han er interessert jeg :). Ikke alle som er så flinke på meldinger og sånn, så det at han ikke sender melding trenger ikke å bety så mye. Men ja, spør han hva og hvor han vil, og tør å si at du er interessert og er ute etter noe seriøst :) Lykke til!

Skrevet

Jeg har datet en fyr i noen måneder nå, og merker at jeg er så utrolig usikker fordi han gir så miksede signaler.

Han har flere ganger spurt meg om hva jeg er ute etter, og hva jeg ønsker. Sannheten fra min side er at jeg er veldig interessert i fyren, og vil veldig gjerne se om det kan bli noe seriøst, men har ikke turt å si det enda da jeg ikke vil virke desperat, så har bare sagt at jeg vil ta ting som det kommer. Han har da svart med samme mynt. (Selvfølgelig.)

:jolie:

AnonymBruker
Skrevet

:jolie:

Whuuut?

Skjønte ikke den, jeg. Sier han ikke det samme selv, da? Kan da like gjerne være sagt på en :rodmer::rodme::vetikke::danse::rosaengel::sminkedokke::hjerter_rundt::duskedame: -måte, ikke nødvendig så kul og ovenpå?

Anonymous poster hash: 8aed6...7ab

AnonymBruker
Skrevet

Whuuut?

Skjønte ikke den, jeg. Sier han ikke det samme selv, da? Kan da like gjerne være sagt på en :rodmer::rodme::vetikke::danse::rosaengel::sminkedokke::hjerter_rundt::duskedame: -måte, ikke nødvendig så kul og ovenpå?

Åh, sorry, så ikke at du hadde uthevet "han" også. :)

Men uansett så gir de begge tydeligvis miksede signaler... og burde si at NÅ skjerper vi oss og snakker ærlig. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...