AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hei, Jeg har holdt på en gutt i snart tre-fire måneder, og vurderte om jeg skulle invitere han med på hyttetur. Jobben har en jobb-hytte tilgjengelig, og har funnet at den er ledig ganske ofte, faktisk. Derfor tenkte jeg på en weekend-tur dit fra fredag til søndag, bare meg og han. Vi har enda ikke tilbrakt så mye tid sammen, så tenkte det kanskje er på tide, sånn for å se hvor vidt vi fungerer over "lengre tid" sammen. Hvordan tenker dere at han vil reagere på det tilbudet? Er det litt tidlig, eller høres det koselig ut? Hvordan ville dere reagert? Anonymous poster hash: a37e7...650
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Helt personavhengig. Dro til syden med en jeg hadde datet i en mnd, en annen var jeg sammen med i et år og vi gjorde aldri noe. Det er bare du som er i situasjonen og kan føle på den når du spør. Si det kunne vært hyggelig å finne på noe en helg, og ta det derfra. Anonymous poster hash: ed6df...f17
Arlea Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ville ha presentert ideen litt løst til å begynne med. Nevn at hytta står til disposisjon og se hvordan han reagerer.
Sally-Go-Round Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 TS her. Takk for innspill, dere! Tror jeg gjør som dere foreslår, og foreslå det litt sånn forsiktig og se an reaksjonen hans. Lettere å trekke det tilbake, hvis man spør forsiktig :-) 2
FalconPunch Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå