##Anonym## Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Noen som har erfaring med pudderfoundation fra Terre d'Oc? Endret 8. januar 2014 av ##Anonym##
fargeblyant Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Kjøpte meg rett etter jul. Hittils er jeg veldig fornøyd hvertfall. Var litt redd jeg skulle se ut som en discoball da den kan se litt glitrende ut i boksen, men det synes ikke i det hele tatt på huden annet at man får litt glød i huden. Dekker bra, lett å påføre da jeg kan slurve uten at det synes, eller at det blir noen klar overgang ved kjeven og nedover halsen. Har litt fuktfattig hud, og med min gamle fra everyday minerals fikk jeg ofte tørre flekker utover dagen, det skjer ikke med denne. Føler meg ikke stiv i maska heller. Alt i alt en av de bedre mineralfoundationene jeg har prøvd Endret 8. januar 2014 av fargeblyant
##Anonym## Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Høres jo veldig bra ut! Har bare hørt positivt om den, er nesten så det virker for godt til å være sant. Tenkte jeg skulle prøve everyday minerals, men lest at mange har fått tørre flekker av den, sånn som deg. Da fant jeg Terre d'oc, og fikk lyst til å prøve den istedet. Har også litt fuktfattig/sensitiv hud. Hvor kjøpte du den? Endret 8. januar 2014 av ##Anonym##
fargeblyant Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Ja, tror EM egentlig er et helt greit merke, men at de ikke er så flinke på fukt. Synes f.eks den var helt fin nå i sommer da fuktbehovet ikke var like stort som nå når det er kaldere ute. Men, synes likevel Terre d'oc er bedre på alle måter. Jeg kjøpte den på greenspirit.no
##Anonym## Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2014 Er vel kanskje bare de som har den, var der jeg fant den også. Er bare så kjedelig å vente til de får de tilbake på lageret igjen, nå er det tomt i den lyseste fargen :/ Eier ikke tålmodighet når jeg skal prøve noe nytt Får du blank hud utover dagen, sånn generelt? Isåfall, blir du det med denne?
vimsefrøken Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Jeg kjøpte denne mineral foundationen i de to lyseste fargene 901 og 902. Var litt bekymret da den så veldig "glitrende" ut i boksen, men på huden var den fantastisk. Ga ett glødende resultat, dekket bedre enn de jeg har prøvd ut fra Bare Minerals og Glo Minerals, og best av alt den tørket absolutt ikke ut huden min, eller ga meg urenheter. Bare Minerals ga meg hudormer, Glo Minerals kan fort tørke ut huden min hvis jeg bruker den hver dag. Med denne har jeg ingen av de problemene. En annen ting jeg elsker med denne, er at den holder gjennom en hel dag. Jeg bruker denne, og så veldig lite finishing powder i t-sonen, og da holder den meg fin hele dagen. De fleste andre Foundation gjør at jeg ser fullstendig blank ut etter noen timer, og jeg har en veldig fet t-sone. En annen ting jeg liker med den er at den ser naturlig ut. Men hvis du liker veldig matte Foundations ville jeg ikke gått for denne. De dagene jeg ønsker en matt finish bruker jeg Glo Minerals Pressed Base, som jeg også liker, men ikke kan bruke hver dag. 2
Maneo Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Jeg sendte dem mail og spurte om de kunne selge meg fargeprøver på denne foundationen, men de svarte at det kunne de ikke. Kjipt å betale full pris hvis det er feil farge.. Endret 10. januar 2014 av Maneo
vimsefrøken Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Jeg sendte dem mail og spurte om de kunne selge meg fargeprøver på denne foundationen, men de svarte at det kunne de ikke. Kjipt å betale full pris hvis det er feil farge.. De har bare 3 farger, så det skal vanskelig gjøres å få feil farge. Og ett lite tips, jeg bruker både 901 og 902, av en eller annen merkelig grunn passer begge disse fargene til meg, da de blender seg utrolig bra inn i huden. Så så sant du ikke er veldig mørk og trenger 903 vil jeg tro at en av disse passer deg. Er du ekstrem lys ville jeg gått for 901 men ellers tror jeg begge to passer deg greit.
##Anonym## Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2014 Sliter med fet t-sone selv, blir alltid blank utover dagen. Prøvd litt forskjellig foundation og hudpleie produkter, men ikke funnet noen som ikke gjør meg blank enda. Er fargen 902 veldig rosa? Er den lik fargen på bildet, eller er den "snillere" i fargen?
vimsefrøken Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Sliter med fet t-sone selv, blir alltid blank utover dagen. Prøvd litt forskjellig foundation og hudpleie produkter, men ikke funnet noen som ikke gjør meg blank enda. Er fargen 902 veldig rosa? Er den lik fargen på bildet, eller er den "snillere" i fargen? Jeg kan fint bruke 902, enda jeg egentlig ikke skal ha noe rosatoner i Foundation. Jeg har både 901 og 902, og begge to blir fin match og blender fint inn i huden. Det jeg ser er at 902 kanskje vil passe enda bedre enn 901 til sommeren
##Anonym## Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2014 Okei, da er det ikke veldig stor forskjell på de to da, annet enn at det er beige tone, og rosa tone? Tror 901 passer meg best, men de har bare igjen 902, tenkte jeg skulle prøve meg på den enn så lenge.. Tror det skal gå greit, så lenge den ikke blir mye mørkere enn den lyseste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå