Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har handlet der nå.....

Ble møkklei fordi jeg måtte vente så lenge på å få klærne.. hadde vært i byen to ganger og halvveis glemt hva jeg hadde kjøpt :evil: (og jeg er ikke såååå glemsom !)

Har handlet fra ellos, der kommer klærne i løpet av en uke om de er på lager, og ellers får man dato på når resten kommer. men jeg begynner å bli litt lei klærne der.. :roll:

Men vil vite først... Er de fortsatt like treige?

Hvor lang tid tar det sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper sjelden derifra, men forrige gang (ca en måned siden), så fikk jeg klærne fem dager etter bestillingen. *Wow*

Gjest Anonymous
Skrevet

Når du bestiller på H M så får du opp når du får de. ordren er ikke bestillt for det,slik at du får se når du kan få de.

Gjest gjesta
Skrevet

De to siste gangene ventet jeg i 12 uker, og i 8 uker. Men dette var jeg fult klar over da jeg bestilte, siden det kommer opp hvor lang leveringstid det er på hver enkelt vare.

Dessuten kan du velge om du vil ha alt samlet, eller om du vil dele opp pakken etter leveringstid. Det glemte jeg :/ siden det som regel er 1 vare som ødelegger :/

Skrevet

Jeg handler hos H&M på nett hele tiden jeg. Venter ikke lenge i det hele tatt. Men jeg tar bort de klerene som ikke har kjapp leveringstid. For innen den tiden kan det hende jeg har funnet noe tilsvarende andre plasser. Men jeg synes det kommer kjapt!! Det kommer opp når de leverer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...