Gjest Skrevet 4. desember 2015 #881 Del Skrevet 4. desember 2015 Finnes ikke en bedre kombinasjon av smaker i en sjokolade!!!! Freia burde tilsette appelsinskall i krokan-sjokoladen sin! :):):):)Anonymkode: 3b4dc...beeHva med de som bare vil ha den vanlige da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 4. desember 2015 #882 Del Skrevet 4. desember 2015 Dumle Snacks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #883 Del Skrevet 4. desember 2015 Dumle Snacks!Når forsvant den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 4. desember 2015 #884 Del Skrevet 4. desember 2015 Når forsvant den?Usikker, men i hvert fall noen år, kanskje fem. Jeg hadde glemt den vekk en stund (sikkert fordi den forsvant fra butikkhyllene) og da jeg gikk inn for å se etter den kunne jeg ikke finne den igjen noe sted. De har den i Sverige da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chestnut Skrevet 4. desember 2015 #885 Del Skrevet 4. desember 2015 Soho sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #886 Del Skrevet 4. desember 2015 Usikker, men i hvert fall noen år, kanskje fem. Jeg hadde glemt den vekk en stund (sikkert fordi den forsvant fra butikkhyllene) og da jeg gikk inn for å se etter den kunne jeg ikke finne den igjen noe sted. De har den i Sverige da. Hm, jeg syns å huske jeg har sett/kjøpt den Dumle snacks bar i løpet av de siste månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 4. desember 2015 #887 Del Skrevet 4. desember 2015 Hm, jeg syns å huske jeg har sett/kjøpt den Dumle snacks bar i løpet av de siste månedene Ja, googlet litt nå og så at det er et blogginnlegg fra ifjor som omtaler Dumle snacks bar. Jeg har for så vidt bare sett etter de posene de hadde før så mye mulig jeg har oversett den baren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #888 Del Skrevet 4. desember 2015 Håper de kommer tilbake for fult, de smaker godt Det sjokkerer meg veldig at de slutta å selge smørbukk med sjokolade på. Den hadde de jo solgt helt siden før jeg ble født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #889 Del Skrevet 4. desember 2015 Ufo dropsGraddost med krydderbiter i (bl.a. paprika) Åh, savvvvner Anonymkode: 7f0d4...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 4. desember 2015 #890 Del Skrevet 4. desember 2015 Maarud - Salt og pepper skruene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #891 Del Skrevet 4. desember 2015 Maarud - Salt og pepper skruene.Når var de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #892 Del Skrevet 4. desember 2015 Når var de?80-tallet?I hverfall de med paprika er lenge siden Anonymkode: 7f0d4...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 4. desember 2015 #893 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg savner French Fries med paprikasmak, de med salt er ikke i nærheten av å være like gode... Dessuten savner jeg Pepsi Twist, den var supergod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 4. desember 2015 #894 Del Skrevet 4. desember 2015 Når var de?de hadde de i 1999 - 2000 og hele tiden før det tror jeg.... Men tror de stoppet i 2001 eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherry blossomed. gone. Skrevet 4. desember 2015 #895 Del Skrevet 4. desember 2015 smash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #896 Del Skrevet 4. desember 2015 smashMed paprika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #897 Del Skrevet 5. desember 2015 Vi snakket om kirsebær drikkeyoghurt for noen sider siden, at den fortsatt eksisterte. Vel, nå har jeg ikke sett den i de butikkene som tidligere hadde den, på en god stund. Savn Den finnes fortsatt! Jeg sitter og drikker av en kartong nå Anonymkode: f3f06...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. desember 2015 #898 Del Skrevet 5. desember 2015 Den finnes fortsatt! Jeg sitter og drikker av en kartong nå Anonymkode: f3f06...6d0hehe ja jeg har sett den i ettertid selv, men det er ikke mange butikker som fører den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 5. desember 2015 #899 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Jeg savner French Fries med paprikasmak, de med salt er ikke i nærheten av å være like gode... Dessuten savner jeg Pepsi Twist, den var supergod! Du var nok ganske alene om dette, for disse to produktene solgte elendig. Jeg har jobbet for begge firmaene som produserte og solgte disse to produktene, og det ble mye svinn! Endret 5. desember 2015 av Aule 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #900 Del Skrevet 5. desember 2015 Lakrispiper!! 😋 Bor heldigvis ved grensa nå, men vil ikke gjøre det for alltid. Anonymkode: 6cbbb...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå