Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #801 Del Skrevet 13. november 2014 Det huset gikk helt lydløst forbi meg og.... Hvordan var embalasjen på denne ferdigblandingen? Du vet du hva nå husker jeg den faktisk jeg og Du vet iskaffe? De som er små og litt runde på kantene og så må du rive av plastikk lokket eller papiret? Oboy drikken var formet slik, husker den fra mange år siden men den varte ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 13. november 2014 #802 Del Skrevet 13. november 2014 Savner de søte variantene av Snack a' Jacks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 13. november 2014 #803 Del Skrevet 13. november 2014 Noen som husker denne cookie-deigen fra Rema? De hadde deigen for to-tre år siden, og den smakte sååå godt, både i rå form og som ferdig stekte. Kjenner fortsatt smaken i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YogiTea Skrevet 13. november 2014 #804 Del Skrevet 13. november 2014 Dumlesnacks, både de i pose og den på stang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YogiTea Skrevet 13. november 2014 #805 Del Skrevet 13. november 2014 Og Toffo, spesielt den med lakris!😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. november 2014 #806 Del Skrevet 13. november 2014 Finnes ikke toffo mer? Mener at jeg har sett den med lakris, men tar sikkert feil. Den med lakris er ihvertfall dødsgod. De andre husker jeg ikke å ha sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. november 2014 #807 Del Skrevet 13. november 2014 Enda et godteri jeg ikke har fått med meg er vekke og har helt glemt av det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. november 2014 #808 Del Skrevet 14. november 2014 Er kesam lime på vei ut? Ser det færre og færre steder nå. Flere steder som pleide å ha har ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #809 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg saver Freia melkesjokolade med kjekskuler og dinosaurkjeksene! Anonymous poster hash: b0827...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #810 Del Skrevet 14. november 2014 Ja, hvor i all verden ble Maltesers av?! Jeg kjøper alltid på danskebåten, der har de. FInner det ikke i butikkene i Norge Anonymous poster hash: b0827...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #811 Del Skrevet 14. november 2014 Savner bobon godteriet!!! http://1.bp.blogspot.com/-_nz5iGdi_dg/UFYRviSpLqI/AAAAAAAAFDw/wQtDcp_RYwY/s1600/bonbon.bmphttp://3.bp.blogspot.com/-xv64I6I9FBE/UFYfubWts3I/AAAAAAAAFJA/mJNi2NmL2Ww/s1600/bonbon+hurlumhej.bmp også var det en pose som var splittet i to, var liksom to "rom"... kaller det for søppeldynga, men aner ikke om det var en gammel pakning av det eller ikke... noen som husker? Anonymous poster hash: 69ba9...b0b Ja den savner jeg! Jeg skreiv tidligere i tråden om den, men fikk bare til svar at det er den samme som finnes enda. Men det er jo ikke det samme Anonymous poster hash: cc280...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #812 Del Skrevet 17. november 2014 Ja den savner jeg! Jeg skreiv tidligere i tråden om den, men fikk bare til svar at det er den samme som finnes enda. Men det er jo ikke det samme Anonymous poster hash: cc280...321 Samme som hva? Savner den mix sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #813 Del Skrevet 17. november 2014 Ting som ble solgt tidligere: Dinosaurkjeks Riegel - de små sjokoladene i sølvpapir og rød eller blå skrift. Shio fersken Extra tyggis som hadde lysegrønn skrift. Husker ikke hva den het men ingen med den smaken lenger Ting jeg er vant med fra utland og savner i Norge: Boniato Guava Stekebananer (av typen platano macho på spansk) Fargerik og kjempeusunn frokostblanding, som inntas med varm pulvermelk av riktig type..Anonymous poster hash: 63aef...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 17. november 2014 #814 Del Skrevet 17. november 2014 Dumlesnacks, både de i pose og den på stang! De selges i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 17. november 2014 #815 Del Skrevet 17. november 2014 De selges i Sverige. Ja men...Sverige er jo ikke her i Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2014 #816 Del Skrevet 17. november 2014 Er kesam lime på vei ut? Ser det færre og færre steder nå. Flere steder som pleide å ha har ikke lenger. Kanskje det er en sesong-vare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 17. november 2014 #817 Del Skrevet 17. november 2014 Ting som ble solgt tidligere: Dinosaurkjeks Riegel - de små sjokoladene i sølvpapir og rød eller blå skrift. Shio fersken Extra tyggis som hadde lysegrønn skrift. Husker ikke hva den het men ingen med den smaken lenger Ting jeg er vant med fra utland og savner i Norge: Boniato Guava Stekebananer (av typen platano macho på spansk) Fargerik og kjempeusunn frokostblanding, som inntas med varm pulvermelk av riktig type..Anonymous poster hash: 63aef...06a Nå vet ikke jeg hvor du bor, men her i Oslo selger de både Guava og stekebanan på div innvandrerbutikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 17. november 2014 #818 Del Skrevet 17. november 2014 Ja men...Sverige er jo ikke her i Norge vet, men er mulig å få dem da;) Savner tyrkisk pepper med de forskjellige fargene også. Veldig gode. Får dem i Sverige, skulle ønske de ble solgt her også. Når jeg tenker meg om, så er det ganske mange varer jeg savner :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 17. november 2014 #819 Del Skrevet 17. november 2014 Cheeseballz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. november 2014 #820 Del Skrevet 17. november 2014 Dumlesnacks, både de i pose og den på stang! ICA har dumlestang her, til og med Rema har hatt. Bare spør om de kan ta inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå