Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Kansje Sun Lolly ja? Men det er lenge siden jeg så de sist... Ulempen ved å bo litt usentralt...

P-piller eller p-pastiller var et godteri jeg husker fra ca 80-82, litt usikker på navnet men mener det var små lakrispastiller....

Anonymous poster hash: 1dc32...b0d

haha p piller ja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Yade trippelsjokolade (som nevnt før, men den må bare nevnes igjen). Ufattelig god!

Og vaniljecola i halvlitersflaske. Er ikke like fristende å betale sånn 25 kr for 0,33 l :P

De har bokser i Sverige til samme pris som vanlig cola! :) Kjøper alltid når jeg er der. Elsker vanilla coke! Har bla på godishuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg kjøttdeig uten vann og salt og i pakker med 600, 800 eller 1000 gram, jeg må jo dele den på 400 gram i alle fall så da kan jeg like gjerne fryse ned 3-4 pakker som 1. Det blir mye søppel av sånt. Nå har det kommet pakker på 300 og 700 gram, hva skal man med det??

Glemte jo å uttrykke irritasjon over at på annenhver pakke står det "(deler av) råvarene kan ha vært fryst". Hva sa?? Man skal jo ikke fryse ned mat igjen etter at det har vært tint. Hvordan mener de at jeg som er enslig skal bruke opp 300 eller 400 gram kjøttdeig på en gang?

Jeg bor da for søren meg i Oslo, og på veien til KIWI går jeg forbi noe sånt som 17 slaktere. Nå gadd jeg ikke mer og skjærte igjennom, haha, og fikk med meg en kilo kjøttdeig av okse for 75 kroner. Det er da mye enklere for meg. Lurer på hva jeg surrer sånn med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har bokser i Sverige til samme pris som vanlig cola! :) Kjøper alltid når jeg er der. Elsker vanilla coke! Har bla på godishuset.

Åh, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå hvordan var d3n sangen i reklamen for yade sjokolade igjen?

Yade, er for folk som liker sjokolade. Det som gjør deg glad kan ikke skade :)

Osv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

hehe ja sånn var den ja. Men jeg la nesten ikke merke til at den forsvant. Tror kanskje jeg smakte den en gang. Var ikke noen favoritt for min del iallefall. Kanskje deror jeg ikke savna de. Reklamen var søt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

hehe ja sånn var den ja. Men jeg la nesten ikke merke til at den forsvant. Tror kanskje jeg smakte den en gang. Var ikke noen favoritt for min del iallefall. Kanskje deror jeg ikke savna de. Reklamen var søt da.

:laugh:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har noen sjokolader på helsekosten som er helt fantastiske. Belgisk sjokolade med flere smaksvarianter, som er søtet med stevia og sukrin. Kjempegode, selv min mor som mener at "snop skal være snop" merket ikke at den var uten vanlig sukker før jeg sa det. Husker ikke merket, men var logo av en hest på papiret..?

Joda, men de inneholder sukrin og det tåler jeg ikke. Det var derfor jeg skrev kun stevia.

Anonymous poster hash: 1ec34...43e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Joda, men de inneholder sukrin og det tåler jeg ikke. Det var derfor jeg skrev kun stevia.

Åh, den suger! Men blir det godt med kun stevia tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åå extra fusion med karamell om smint savner jeg også :D

Anonymous poster hash: cc280...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg pastiller og godteri som kun er søtet med stevia.

Det er på vei inn nå og i løpet av de neste årene blir mye mer også søtet med stevia. Mener Läkerol allerede har kommet med tre varianter som kun er søtet med stevia.

Jeg husker jeg alltid tenkte "De som fant på den reklamesangen kan umulig ha forsøkt kokain, amfetamin eller ecstacy." :skratte:

Jeg savner for øvrig Delivio Havsalt og Pepper. Den smakte fantastisk godt, og bare et par måneder etter at jeg begynte å kjøpe den, gikk den ut av produksjon. :sukk: De selger fortsatt den med salt, men den smaker nattverdoblater og papp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på vei inn nå og i løpet av de neste årene blir mye mer også søtet med stevia. Mener Läkerol allerede har kommet med tre varianter som kun er søtet med stevia.

Jeg husker jeg alltid tenkte "De som fant på den reklamesangen kan umulig ha forsøkt kokain, amfetamin eller ecstacy." :skratte:

Jeg savner for øvrig Delivio Havsalt og Pepper. Den smakte fantastisk godt, og bare et par måneder etter at jeg begynte å kjøpe den, gikk den ut av produksjon. :sukk: De selger fortsatt den med salt, men den smaker nattverdoblater og papp...

:fnise: Ja, for hvis kokain gjør deg glad, skader det jo ikke liksom! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

:fnise: Ja, for hvis kokain gjør deg glad, skader det jo ikke liksom! :P

...eller kanskje heller det at sjokolade ikke gjør store forskjellen på humøret i forhold til kokain :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50278_312765964565_1060709_n.jpg

Denne var en stor favoritt av hele familien da vi skulle spise taco. Mye bedre enn taco spice mix. Og dressingmiksen var kjempegod, og jeg har ikke funnet noe som ligner :/ Virkelig synd de tok den fra markedet..

Men jeg er veldig lykkelig over at soho sjokoladen er tilbake da!:)

Ååå,den toro miksen var drit god. Spiste mye av den og med smaken italian. Mye bedre enn taco. Toro få disse tilbake NÅ!! ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ååå,den toro miksen var drit god. Spiste mye av den og med smaken italian. Mye bedre enn taco. Toro få disse tilbake NÅ!! ;)

Disse savner jeg også!

Anonymous poster hash: cc280...321

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...