Pringle Skrevet 8. mars 2014 #561 Del Skrevet 8. mars 2014 Husker når jeg var liten spiste jeg sjokolade som hadde hvit sjokolade av disney figurer i seg de savner jeg, Ser det er mange som etterlyser denne. Kan ikke huske om jeg smakte den, men jeg "føler" at denne kanskje er en god erstatning? Fås ihvertfall på min lokale bensinstasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modeus Skrevet 8. mars 2014 #562 Del Skrevet 8. mars 2014 Ser det er mange som etterlyser denne. Kan ikke huske om jeg smakte den, men jeg "føler" at denne kanskje er en god erstatning? Fås ihvertfall på min lokale bensinstasjon: får å være helt ærlig husker jeg ikke hvordan de smakte, bare husker at jeg likte dem veldiig. men den så nå fantastisk god ut den sjokoladen der skal teste den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #563 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg ønsker meg pastiller og godteri som kun er søtet med stevia. Anonymous poster hash: 1ec34...43e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #564 Del Skrevet 9. mars 2014 Love pasjonsfrukt brus Gul dent og gul lacryl Sinnataggen (sterke drops) P-piller eller pastiller el lignende. Lakrisdrops i eske fra tidlig 80-tall Isbre(?) gjennomskiktig myntedrops Sure tær (smågodt) Drikkeyoghurt på 0,33 (?) kartong Sjokoladepudding/vanilesaus/gele på trekantboks Saftis på sånn "vridd trekant". Akkurat litt for bred for kjeften så du endre opp med såre munnvikerAnonymous poster hash: 1dc32...b0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. mars 2014 #565 Del Skrevet 9. mars 2014 Saftis på sånn "vridd trekant". Akkurat litt for bred for kjeften så du endre opp med såre munnvikerAnonymous poster hash: 1dc32...b0d Er det Sun Lolly du tenker på? I så fall er i alle fall ikke de borte, ser de i så og si alle butikker. Og p-piller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #566 Del Skrevet 9. mars 2014 Kansje Sun Lolly ja? Men det er lenge siden jeg så de sist... Ulempen ved å bo litt usentralt... P-piller eller p-pastiller var et godteri jeg husker fra ca 80-82, litt usikker på navnet men mener det var små lakrispastiller....Anonymous poster hash: 1dc32...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #567 Del Skrevet 9. mars 2014 Kansje Sun Lolly ja? Men det er lenge siden jeg så de sist... Ulempen ved å bo litt usentralt... P-piller eller p-pastiller var et godteri jeg husker fra ca 80-82, litt usikker på navnet men mener det var små lakrispastiller....Anonymous poster hash: 1dc32...b0d p piller selger dem fortsatt:) Anonymous poster hash: 31015...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. mars 2014 #568 Del Skrevet 9. mars 2014 Er det disse du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #569 Del Skrevet 9. mars 2014 Er det disse du tenker på? 1 krone og 25 øre for en hel pakke?Anonymous poster hash: 31015...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. mars 2014 #570 Del Skrevet 9. mars 2014 Hehe, ja en gang i tiden kostet de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #571 Del Skrevet 9. mars 2014 Å jaaaa!!! Hukommelsen var nok litt rusten ja!!Anonymous poster hash: 1dc32...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. mars 2014 #572 Del Skrevet 12. mars 2014 Denne var på markedet for 4-5 år siden.. Herlig snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 12. mars 2014 #573 Del Skrevet 12. mars 2014 Savner Solo Smoothie jeg. Sånn forøvrig ble jeg litt glad når jeg oppdaget at Maruud Potetgull Salt & Vinegar endelig hadde retunert tilbake til butikkhyllene her i bygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #574 Del Skrevet 13. mars 2014 Savner muselort. De små runde lakriskulene :-) Noen som husker de?Anonymous poster hash: 1ea1f...320 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #575 Del Skrevet 13. mars 2014 savner den isen som var i en orange pakke med fem forskjellige mini is inni seg, små saftiser, det var ikke no økonomi pakke. de fem små isene var bare i en enkelt pakke som du kjøpte i isdisken sammen med andre enkelt iser, husker?Anonymous poster hash: 1ea1f...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. mars 2014 #576 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg ønsker meg pastiller og godteri som kun er søtet med stevia.Anonymous poster hash: 1ec34...43e De har noen sjokolader på helsekosten som er helt fantastiske. Belgisk sjokolade med flere smaksvarianter, som er søtet med stevia og sukrin. Kjempegode, selv min mor som mener at "snop skal være snop" merket ikke at den var uten vanlig sukker før jeg sa det. Husker ikke merket, men var logo av en hest på papiret..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. mars 2014 #577 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Cavillier? Eller no sånt. De har noen sjokolader på helsekosten som er helt fantastiske. Belgisk sjokolade med flere smaksvarianter, som er søtet med stevia og sukrin. Kjempegode, selv min mor som mener at "snop skal være snop" merket ikke at den var uten vanlig sukker før jeg sa det. Husker ikke merket, men var logo av en hest på papiret..? Cavalier het det Endret 14. mars 2014 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. mars 2014 #578 Del Skrevet 14. mars 2014 Cavalier het det Stemmer Synd de er så dyre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2014 #579 Del Skrevet 14. mars 2014 Oppdaget i butikken idag at vanlig matyoghurt ikke selges mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. mars 2014 #580 Del Skrevet 14. mars 2014 Yade trippelsjokolade (som nevnt før, men den må bare nevnes igjen). Ufattelig god! Og vaniljecola i halvlitersflaske. Er ikke like fristende å betale sånn 25 kr for 0,33 l åå hvordan var d3n sangen i reklamen for yade sjokolade igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå