Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker når jeg var liten spiste jeg sjokolade som hadde hvit sjokolade av disney figurer i seg de savner jeg,

Ser det er mange som etterlyser denne. Kan ikke huske om jeg smakte den, men jeg "føler" at denne kanskje er en god erstatning? Fås ihvertfall på min lokale bensinstasjon:

295808-10-1258977211606.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det er mange som etterlyser denne. Kan ikke huske om jeg smakte den, men jeg "føler" at denne kanskje er en god erstatning? Fås ihvertfall på min lokale bensinstasjon:

295808-10-1258977211606.jpg

får å være helt ærlig husker jeg ikke hvordan de smakte, bare husker at jeg likte dem veldiig. men den så nå fantastisk god ut den sjokoladen der skal teste den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ønsker meg pastiller og godteri som kun er søtet med stevia.

Anonymous poster hash: 1ec34...43e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Love pasjonsfrukt brus

Gul dent og gul lacryl

Sinnataggen (sterke drops)

P-piller eller pastiller el lignende. Lakrisdrops i eske fra tidlig 80-tall

Isbre(?) gjennomskiktig myntedrops

Sure tær (smågodt)

Drikkeyoghurt på 0,33 (?) kartong

Sjokoladepudding/vanilesaus/gele på trekantboks

Saftis på sånn "vridd trekant". Akkurat litt for bred for kjeften så du endre opp med såre munnviker

Anonymous poster hash: 1dc32...b0d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saftis på sånn "vridd trekant". Akkurat litt for bred for kjeften så du endre opp med såre munnviker

Er det Sun Lolly du tenker på? I så fall er i alle fall ikke de borte, ser de i så og si alle butikker.

Og p-piller?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kansje Sun Lolly ja? Men det er lenge siden jeg så de sist... Ulempen ved å bo litt usentralt...

P-piller eller p-pastiller var et godteri jeg husker fra ca 80-82, litt usikker på navnet men mener det var små lakrispastiller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kansje Sun Lolly ja? Men det er lenge siden jeg så de sist... Ulempen ved å bo litt usentralt...

P-piller eller p-pastiller var et godteri jeg husker fra ca 80-82, litt usikker på navnet men mener det var små lakrispastiller....Anonymous poster hash: 1dc32...b0d

p piller selger dem fortsatt:)

Anonymous poster hash: 31015...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det disse du tenker på?

pp+lakrispastiller.JPG

1 krone og 25 øre for en hel pakke?

Anonymous poster hash: 31015...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å jaaaa!!!

Hukommelsen var nok litt rusten ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Savner Solo Smoothie jeg. Sånn forøvrig ble jeg litt glad når jeg oppdaget at Maruud Potetgull Salt & Vinegar endelig hadde retunert tilbake til butikkhyllene her i bygda :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Savner muselort. De små runde lakriskulene :-) Noen som husker de?

Anonymous poster hash: 1ea1f...320

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

savner den isen som var i en orange pakke med fem forskjellige mini is inni seg, små saftiser, det var ikke no økonomi pakke. de fem små isene var bare i en enkelt pakke som du kjøpte i isdisken sammen med andre enkelt iser, husker?

Anonymous poster hash: 1ea1f...320

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg ønsker meg pastiller og godteri som kun er søtet med stevia.

Anonymous poster hash: 1ec34...43e

De har noen sjokolader på helsekosten som er helt fantastiske. Belgisk sjokolade med flere smaksvarianter, som er søtet med stevia og sukrin. Kjempegode, selv min mor som mener at "snop skal være snop" merket ikke at den var uten vanlig sukker før jeg sa det. Husker ikke merket, men var logo av en hest på papiret..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cavillier? Eller no sånt.

De har noen sjokolader på helsekosten som er helt fantastiske. Belgisk sjokolade med flere smaksvarianter, som er søtet med stevia og sukrin. Kjempegode, selv min mor som mener at "snop skal være snop" merket ikke at den var uten vanlig sukker før jeg sa det. Husker ikke merket, men var logo av en hest på papiret..?

Cavalier het det :P

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Yade trippelsjokolade (som nevnt før, men den må bare nevnes igjen). Ufattelig god!

Og vaniljecola i halvlitersflaske. Er ikke like fristende å betale sånn 25 kr for 0,33 l :P

åå hvordan var d3n sangen i reklamen for yade sjokolade igjen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...