AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #541 Del Skrevet 7. mars 2014 Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.Anonymous poster hash: cc280...321 Keg tror han trollerAnonymous poster hash: 31015...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mars 2014 #542 Del Skrevet 7. mars 2014 Den Xtra sterk potetegul Hvordan var denne? Hvem produserte den? Maarud eller Kims? Eller var det Xtra som produserte den? Det er vel merket til Coop. Den har nok gått meg hus forbi, men var sikkert god. Liker stekt krydret pottis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mars 2014 #543 Del Skrevet 7. mars 2014 Hvordan var denne? Hvem produserte den? Maarud eller Kims? Eller var det Xtra som produserte den? Det er vel merket til Coop. Den har nok gått meg hus forbi, men var sikkert god. Liker stekt krydret pottis.Nei ikke den fra Coop. Dem solgte denne i 2004. Finner ikke bilde av den på nettet men har den på pcen. Kan poste når jeg får brukt pcen min igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mars 2014 #544 Del Skrevet 7. mars 2014 Nei ikke den fra Coop. Dem solgte denne i 2004. Finner ikke bilde av den på nettet men har den på pcen. Kan poste når jeg får brukt pcen min igjen Aha. Jeg husker den ikke. Ja, post gjerne bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 7. mars 2014 #545 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg savner French Fries med paprika smak, ostepop varianten som hadde veldig tynne ostepop, harde, litt klumpete og orange. Tror dem het noe med crunch. Også savner jeg Disney sjokoladen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mars 2014 #546 Del Skrevet 7. mars 2014 Den orange ostepopen har de i Sverige. Den er gooood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 7. mars 2014 #547 Del Skrevet 7. mars 2014 Den orange ostepopen har de i Sverige. Den er gooood. Da skal jeg se etter den neste gang jeg er der! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mars 2014 #548 Del Skrevet 7. mars 2014 Da skal jeg se etter den neste gang jeg er der! Tusen takk! Bare hyggelig. Har sett den i alle de store matbutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 7. mars 2014 #549 Del Skrevet 7. mars 2014 Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.Anonymous poster hash: cc280...321 Nei. Svinekjøtt er ekkelt, alt for mye fett på det. Er en grunn til at karbonadedeig er dyrere, fordi det er av bedre kvalitet. Dette her ble en veldig merkelig avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mars 2014 #550 Del Skrevet 7. mars 2014 Og bare for å spore av enda mer må jeg bare si at jeg er enig med deg! Karbonadedeig er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedRobbin Skrevet 7. mars 2014 #551 Del Skrevet 7. mars 2014 Savner MiniSmash jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniwatt Skrevet 7. mars 2014 #552 Del Skrevet 7. mars 2014 Salmiakk-kuler og rød stratos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mars 2014 #553 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg savner French Fries med paprika smak, ostepop varianten som hadde veldig tynne ostepop, harde, litt klumpete og orange. Tror dem het noe med crunch. Også savner jeg Disney sjokoladen!Den med både brun og hvit sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #554 Del Skrevet 7. mars 2014 Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.Anonymous poster hash: cc280...321 det stemmer, fett setter smak. Kjøper aldri kyllingkjøttdeig eller karbonadedeig. Kjøper alltid fullfet lammedeig eller oksedeig. Mettere blir man også av det så man spiser også mindre av det.Anonymous poster hash: 468ea...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 7. mars 2014 #555 Del Skrevet 7. mars 2014 Disse her!! Pickup kjeksen den var sååå god Vet du, den kjøpte jeg på Europris i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepiken Skrevet 8. mars 2014 #556 Del Skrevet 8. mars 2014 Ville veldig gjerne hatt hvit sjolkolade i ulike varianter i vanlige dagligvarebutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 8. mars 2014 #557 Del Skrevet 8. mars 2014 Savner premium sjokolade med pasjonsfrukt:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. mars 2014 #558 Del Skrevet 8. mars 2014 Savner premium sjokolade med pasjonsfrukt:-( Den var fantastisk! Den beste av premiumene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 8. mars 2014 #559 Del Skrevet 8. mars 2014 Vet du, den kjøpte jeg på Europris i går Ææ Da må jeg ta turen dit! Ganske greit me kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modeus Skrevet 8. mars 2014 #560 Del Skrevet 8. mars 2014 Husker når jeg var liten spiste jeg sjokolade som hadde hvit sjokolade av disney figurer i seg de savner jeg, å original coco puffs de har slutta å selge dem i norge virker dem som men får kjøpt dem i andre land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå