Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.Anonymous poster hash: cc280...321

Keg tror han troller

Anonymous poster hash: 31015...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Den Xtra sterk potetegul

Hvordan var denne? Hvem produserte den? Maarud eller Kims? Eller var det Xtra som produserte den? Det er vel merket til Coop. Den har nok gått meg hus forbi, men var sikkert god. Liker stekt krydret pottis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Hvordan var denne? Hvem produserte den? Maarud eller Kims? Eller var det Xtra som produserte den? Det er vel merket til Coop. Den har nok gått meg hus forbi, men var sikkert god. Liker stekt krydret pottis.

Nei ikke den fra Coop. Dem solgte denne i 2004. Finner ikke bilde av den på nettet men har den på pcen. Kan poste når jeg får brukt pcen min igjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Nei ikke den fra Coop. Dem solgte denne i 2004. Finner ikke bilde av den på nettet men har den på pcen. Kan poste når jeg får brukt pcen min igjen

Aha. Jeg husker den ikke. Ja, post gjerne bilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg savner French Fries med paprika smak, ostepop varianten som hadde veldig tynne ostepop, harde, litt klumpete og orange. Tror dem het noe med crunch. Også savner jeg Disney sjokoladen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Den orange ostepopen har de i Sverige. :) Den er gooood.

Da skal jeg se etter den neste gang jeg er der! Tusen takk! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Da skal jeg se etter den neste gang jeg er der! Tusen takk! :)

Bare hyggelig. :) Har sett den i alle de store matbutikkene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.

Anonymous poster hash: cc280...321

Nei. Svinekjøtt er ekkelt, alt for mye fett på det. Er en grunn til at karbonadedeig er dyrere, fordi det er av bedre kvalitet.

Dette her ble en veldig merkelig avsporing. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Og bare for å spore av enda mer må jeg bare si at jeg er enig med deg! Karbonadedeig er best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Jeg savner French Fries med paprika smak, ostepop varianten som hadde veldig tynne ostepop, harde, litt klumpete og orange. Tror dem het noe med crunch. Også savner jeg Disney sjokoladen!

Den med både brun og hvit sjokolade?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.Anonymous poster hash: cc280...321

det stemmer, fett setter smak. Kjøper aldri kyllingkjøttdeig eller karbonadedeig. Kjøper alltid fullfet lammedeig eller oksedeig. Mettere blir man også av det så man spiser også mindre av det.

Anonymous poster hash: 468ea...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse her!! Pickup kjeksen den var sååå god

Vet du, den kjøpte jeg på Europris i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville veldig gjerne hatt hvit sjolkolade i ulike varianter i vanlige dagligvarebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner premium sjokolade med pasjonsfrukt:-(

Den var fantastisk! Den beste av premiumene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, den kjøpte jeg på Europris i går :)

Ææ :wow::wow: Da må jeg ta turen dit! Ganske greit me kg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg var liten spiste jeg sjokolade som hadde hvit sjokolade av disney figurer i seg de savner jeg, å original coco puffs de har slutta å selge dem i norge virker dem som men får kjøpt dem i andre land.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...