Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.Anonymous poster hash: cc280...321

Keg tror han troller

Anonymous poster hash: 31015...169

Gjest crazycatlady
Skrevet

Den Xtra sterk potetegul

Hvordan var denne? Hvem produserte den? Maarud eller Kims? Eller var det Xtra som produserte den? Det er vel merket til Coop. Den har nok gått meg hus forbi, men var sikkert god. Liker stekt krydret pottis.

Gjest Winza
Skrevet

Hvordan var denne? Hvem produserte den? Maarud eller Kims? Eller var det Xtra som produserte den? Det er vel merket til Coop. Den har nok gått meg hus forbi, men var sikkert god. Liker stekt krydret pottis.

Nei ikke den fra Coop. Dem solgte denne i 2004. Finner ikke bilde av den på nettet men har den på pcen. Kan poste når jeg får brukt pcen min igjen
Gjest crazycatlady
Skrevet

Nei ikke den fra Coop. Dem solgte denne i 2004. Finner ikke bilde av den på nettet men har den på pcen. Kan poste når jeg får brukt pcen min igjen

Aha. Jeg husker den ikke. Ja, post gjerne bilde. :)

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg savner French Fries med paprika smak, ostepop varianten som hadde veldig tynne ostepop, harde, litt klumpete og orange. Tror dem het noe med crunch. Også savner jeg Disney sjokoladen!

Gjest crazycatlady
Skrevet

Den orange ostepopen har de i Sverige. :) Den er gooood.

Gjest Chloe87
Skrevet

Den orange ostepopen har de i Sverige. :) Den er gooood.

Da skal jeg se etter den neste gang jeg er der! Tusen takk! :)
Gjest crazycatlady
Skrevet

Da skal jeg se etter den neste gang jeg er der! Tusen takk! :)

Bare hyggelig. :) Har sett den i alle de store matbutikkene. :)

Skrevet

Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.

Anonymous poster hash: cc280...321

Nei. Svinekjøtt er ekkelt, alt for mye fett på det. Er en grunn til at karbonadedeig er dyrere, fordi det er av bedre kvalitet.

Dette her ble en veldig merkelig avsporing. :ler:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Og bare for å spore av enda mer må jeg bare si at jeg er enig med deg! Karbonadedeig er best! :)

Skrevet

Salmiakk-kuler og rød stratos.

Gjest Winza
Skrevet

Jeg savner French Fries med paprika smak, ostepop varianten som hadde veldig tynne ostepop, harde, litt klumpete og orange. Tror dem het noe med crunch. Også savner jeg Disney sjokoladen!

Den med både brun og hvit sjokolade?
AnonymBruker
Skrevet

Bare sånn at du er klar over det, så er det fettet som lager god smak på kjøtt. Har aldri fått fetthinne i munnen av kjøttdeig heller.Anonymous poster hash: cc280...321

det stemmer, fett setter smak. Kjøper aldri kyllingkjøttdeig eller karbonadedeig. Kjøper alltid fullfet lammedeig eller oksedeig. Mettere blir man også av det så man spiser også mindre av det.

Anonymous poster hash: 468ea...d3c

Skrevet

Disse her!! Pickup kjeksen den var sååå god

Vet du, den kjøpte jeg på Europris i går :)

Skrevet

Ville veldig gjerne hatt hvit sjolkolade i ulike varianter i vanlige dagligvarebutikker.

Skrevet

Savner premium sjokolade med pasjonsfrukt:-(

Skrevet

Savner premium sjokolade med pasjonsfrukt:-(

Den var fantastisk! Den beste av premiumene.

• Liker 1
Skrevet

Vet du, den kjøpte jeg på Europris i går :)

Ææ :wow::wow: Da må jeg ta turen dit! Ganske greit me kg :laugh:

Skrevet

Husker når jeg var liten spiste jeg sjokolade som hadde hvit sjokolade av disney figurer i seg de savner jeg, å original coco puffs de har slutta å selge dem i norge virker dem som men får kjøpt dem i andre land.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...