AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #941 Del Skrevet 27. september 2017 5 minutes ago, Winza said: Er helt jævlig når noe du har vokst opp med barr forsvinner Det er kanskje å dra det litt langt. Anonymkode: a0757...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. september 2017 #942 Del Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er kanskje å dra det litt langt. Anonymkode: a0757...6fb Ikke egentlig, man har jo vokst opp med den potetgullen eller sjokolade og så plutselig forsvinner de. For meg er det veldig trist i hvert fall Kan forstå at ikke alle reagerer likt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. september 2017 #943 Del Skrevet 27. september 2017 21 minutter siden, Salka skrev: Ååååh, den var så god! Savner også Kims OL-ringer som etterhvert byttet navn til luringer veldig. De var så sykt gode, veldig godt krydder og ikke mer enn 15% fett eller så. Ikke at jeg bryr meg så mye om fettinnhold på pottis, men det er jo ingen ulempe med mindre fett heller. Ellers savner jeg: Superchips mexican Freia jellypop Riegel Tyrkisk peber med chili Tyrkisk peber is Salte UFO og pepper UFO Jaaa! Jeg savner også Tyrkisk peber-isen. Lenge etter at Diplom is sluttet, hadde Hjem is-bilene den, men så vidt jeg vet gikk Hjem is konkurs i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. september 2017 #944 Del Skrevet 27. september 2017 Visste ikke at bamsepottis skulle forsvinne/har forsvunnet. Kommer til å savne det litt jeg også selv om jeg ikke spiste det ofte. Det var jo skikkelig godt selv om det ikke var den typen jeg pleide å velge. Mitt favorittpottis er snack chips og det håper jeg aldri forsvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. september 2017 #945 Del Skrevet 27. september 2017 4 minutter siden, Perelandra skrev: Jaaa! Jeg savner også Tyrkisk peber-isen. Lenge etter at Diplom is sluttet, hadde Hjem is-bilene den, men så vidt jeg vet gikk Hjem is konkurs i Norge. Skulle ønske den kunne komme tilbake. Åh, hjem-is, den hadde jeg glemt! Lenge siden jeg har sett/hørt de bilene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #946 Del Skrevet 27. september 2017 Snart forsvinner enda flere matvarer. Du kan gjøre et kupp nå, på KIWI bl.a: https://www.dagbladet.no/mat/se-alle-varene-som-blir-borte-siste-sjanse-til-kupp-i-butikkene/68647056 Anonymkode: 3b52d...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. september 2017 #947 Del Skrevet 27. september 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Savner Grandiosa mild taco og Pepsi Max lemon. Anonymkode: 9eb33...30d Ja, Pepsi Max med sitron var god. Het den ikke Pepsi Max Twist, eller var det noe annet? Noen som husker Pepsi Max Cappuccino? Den ble solgt i Norge på begynnelsen av 2000-tallet. Jeg savner den også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 27. september 2017 #948 Del Skrevet 27. september 2017 38 minutter siden, Salka skrev: Ååååh, den var så god! Savner også Kims OL-ringer som etterhvert byttet navn til luringer veldig. De var så sykt gode, veldig godt krydder og ikke mer enn 15% fett eller så. Ikke at jeg bryr meg så mye om fettinnhold på pottis, men det er jo ingen ulempe med mindre fett heller. Ellers savner jeg: Superchips mexican Freia jellypop Riegel Tyrkisk peber med chili Tyrkisk peber is Salte UFO og pepper UFO Åh herreguuuud, ja!!!!!!!!!!!!!!! De hadde jeg faktisk helt glemt av! Shame on me! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #949 Del Skrevet 27. september 2017 Bisc&. Min favoritt var den med M&M, og twix var en god andreplass. Anonymkode: b9ec7...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie303 Skrevet 28. september 2017 #950 Del Skrevet 28. september 2017 På 27.9.2017 den 8.56, Winza skrev: Hva har de sluttet med toffin?! Kanksje de ikke har gjort det, jeg bor langt ute på landet. Her har jeg ikke sett det siden jeg var i min spede ungdom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. september 2017 #951 Del Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, blondie303 skrev: Kanksje de ikke har gjort det, jeg bor langt ute på landet. Her har jeg ikke sett det siden jeg var i min spede ungdom!:) Jeg så den på Rema 1000 i går heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. september 2017 #952 Del Skrevet 28. september 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. september 2017 #953 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: De har jeg aldri sett, når var de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. september 2017 #954 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: De har jeg aldri sett, når var de? Begynnelsen av 90 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie303 Skrevet 28. september 2017 #955 Del Skrevet 28. september 2017 3 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Husker ikke helt hvilken, men tror det var den crisp som jeg syntes var kjempegod!! Denne var en slager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #956 Del Skrevet 28. september 2017 4 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Kr 4. Det må ha vært lenge siden. Anonymkode: b9ec7...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. september 2017 #957 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kr 4. Det må ha vært lenge siden. Anonymkode: b9ec7...976 Ja, det begynner å bli en stund siden, så de forsvant i 1995, da jeg googlet de. 5 minutter siden, blondie303 skrev: Husker ikke helt hvilken, men tror det var den crisp som jeg syntes var kjempegod!! Denne var en slager!! Den med caramel og corn crips var mine favoritter, Endret 28. september 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #958 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg savner de søte fiskene i forskjellige farger, har bare sett de med lakris igjen. Mamma lagde alltid gullfiskbolle på bursdagen min da jeg var liten, av gele og puttet disse fiskene i. Synes det er synd at jeg ikke får gjort det for mine barn.. Anonymkode: 85353...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. september 2017 #959 Del Skrevet 28. september 2017 33 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Begynnelsen av 90 tallet. Så gode ut, til 4kr så ville jeg hamstret inn mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #960 Del Skrevet 28. september 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Så gode ut, til 4kr så ville jeg hamstret inn mange 🙄 Anonymkode: 911d6...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå