Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #821 Del Skrevet 17. november 2014 Cheeseballz Dem har det i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 17. november 2014 #822 Del Skrevet 17. november 2014 Dem har det i Sverige Hamstrer når jeg er der men det er jo et godt stykke unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 17. november 2014 #823 Del Skrevet 17. november 2014 Kræsj Pink? Finnes ikke den mer? Mener jeg så den i sommer, men tar sikkert feil. Den ble relansert for noen år tilbake i Diplom-is med nytt navn; Bubbla. Aner ikke om de gikk tilbake til Kræsj-pink-navnet seinere, men det var den samme isen med sånn tyggegummipinne. Mener jeg så den så seint som i sommer. Ting som ble solgt tidligere: Dinosaurkjeks Riegel - de små sjokoladene i sølvpapir og rød eller blå skrift.Shio fersken Extra tyggis som hadde lysegrønn skrift. Husker ikke hva den het men ingen med den smaken lenger Ting jeg er vant med fra utland og savner i Norge: Boniato GuavaStekebananer (av typen platano macho på spansk) Fargerik og kjempeusunn frokostblanding, som inntas med varm pulvermelk av riktig type..Anonymous poster hash: 63aef...06a Shio! En bedre og mer naturlig brus! Åååååh, som jeg savner Shio fersken jeg også.... Vi fikk sånne bananer på bestillingslistene våre i fjor vinter (Rema), de er litt avhengige av sesong, så det er mulig vi får dem igjen i vinter, men på vår butikk var det ingen som ville ha dem, så jeg tror vi solgte en av fem og måtte kaste resten. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 17. november 2014 #824 Del Skrevet 17. november 2014 Den ble relansert for noen år tilbake i Diplom-is med nytt navn; Bubbla. Aner ikke om de gikk tilbake til Kræsj-pink-navnet seinere, men det var den samme isen med sånn tyggegummipinne. Mener jeg så den så seint som i sommer. Ja, mente å ha sett den i sommer jeg også, da som Kræsj Pink. Men mulig det var i fjor sommer også siden brukeren jeg svarte savner den. Jeg tror den het bestis en stund, men byttet navn tilbake til Kræsj Pink. Heldigvis kan man si, det er jo mye kulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. november 2014 #825 Del Skrevet 17. november 2014 Noen som husker donald duck is fra 2006 til 2007? Huska den kosta 5 kroner eller 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. november 2014 #826 Del Skrevet 18. november 2014 Noen som husker donald duck is fra 2006 til 2007? Huska den kosta 5 kroner eller 10 Tror det må ha vært noen år før 2006, men isen kom fra Nestle å hadde appelsinsmak å var formet som et Donald hode. Tror Nestle la ned iskrem produksjonen i 2005, men det var synd for de hadde Maxibon, den var så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jompa Skrevet 18. november 2014 #827 Del Skrevet 18. november 2014 Savner bobon godteriet!!! http://1.bp.blogspot.com/-_nz5iGdi_dg/UFYRviSpLqI/AAAAAAAAFDw/wQtDcp_RYwY/s1600/bonbon.bmphttp://3.bp.blogspot.com/-xv64I6I9FBE/UFYfubWts3I/AAAAAAAAFJA/mJNi2NmL2Ww/s1600/bonbon+hurlumhej.bmp også var det en pose som var splittet i to, var liksom to "rom"... kaller det for søppeldynga, men aner ikke om det var en gammel pakning av det eller ikke... noen som husker? Anonymous poster hash: 69ba9...b0b "Pytt i panne"? Det var en pose med to rom; i den ene delen av posen var det drops, og i den andre delen var det vingummi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
followURdreams Skrevet 18. november 2014 #828 Del Skrevet 18. november 2014 Belvita sjokoladen 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. november 2014 #829 Del Skrevet 18. november 2014 Tror det må ha vært noen år før 2006, men isen kom fra Nestle å hadde appelsinsmak å var formet som et Donald hode. Tror Nestle la ned iskrem produksjonen i 2005, men det var synd for de hadde Maxibon, den var så god. Jeg er sikkert på at dem hadde en donald is i 2006 og kanskje til tidlig 2007. Det var en slik rosa iskrem is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. november 2014 #830 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg er sikkert på at dem hadde en donald is i 2006 og kanskje til tidlig 2007. Det var en slik rosa iskrem is Fantes en før det som var en ren Donald is. Tenker du på den der man klemte ut isen fra en pappgreie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. november 2014 #831 Del Skrevet 18. november 2014 Fantes en før det som var en ren Donald is. Tenker du på den der man klemte ut isen fra en pappgreie? Ja, husker den kom tilbake i en kort periode fra 2006 til 2007, prøver å google isen men får bare opp donald duck bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 23. november 2014 #832 Del Skrevet 23. november 2014 For dere som savner isbre: kjøp foxs glacier mints på ebay, inkludert frakt koster en 200grams pose 56 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #833 Del Skrevet 23. november 2014 Godt vegetarutvalg :-) Anonymous poster hash: e5a42...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 23. november 2014 #834 Del Skrevet 23. november 2014 Ja, husker den kom tilbake i en kort periode fra 2006 til 2007, prøver å google isen men får bare opp donald duck bilder Spør på facebook: Barndommens godteri. Eller sjekk albumet deres, de har bilde av is fra gamle dager. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2014 #835 Del Skrevet 24. november 2014 De små 4pakningene med rømme! De er borte tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #836 Del Skrevet 24. november 2014 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men her i Oslo selger de både Guava og stekebanan på div innvandrerbutikker Å! Nei bor nok i Bergen, men takk for tips. Finner mye bra ellers på innvandrerbutikker, men grøntavdelingen bærer preg av at det importeres fra Asia. Får bli flinkere til å besøke venner i Oslo!Anonymous poster hash: 63aef...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #837 Del Skrevet 24. november 2014 Den ble relansert for noen år tilbake i Diplom-is med nytt navn; Bubbla. Aner ikke om de gikk tilbake til Kræsj-pink-navnet seinere, men det var den samme isen med sånn tyggegummipinne. Mener jeg så den så seint som i sommer. Shio! En bedre og mer naturlig brus! Åååååh, som jeg savner Shio fersken jeg også.... Vi fikk sånne bananer på bestillingslistene våre i fjor vinter (Rema), de er litt avhengige av sesong, så det er mulig vi får dem igjen i vinter, men på vår butikk var det ingen som ville ha dem, så jeg tror vi solgte en av fem og måtte kaste resten. :/ Hvilken rema-butikk jobber du på? Eller..skjønner om du ikke vil si akkurat hvilken, men by? Det hender jeg finner sånn hard type stekebanan, men det er jo den myke jeg er ute etter. Det fins utrolig mange typer og utseende, kanskje flere i Norge hadde tatt sjansen om det var bedre merka med type og bruksområde? Anonymous poster hash: 63aef...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 26. november 2014 #838 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg trenger disse tilbake!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 26. november 2014 #839 Del Skrevet 26. november 2014 Og disse. Savner så veldig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #840 Del Skrevet 26. november 2014 "Pytt i panne"? Det var en pose med to rom; i den ene delen av posen var det drops, og i den andre delen var det vingummi. Det var det vell den het! Har alltid kalt den for "søppeldynga" Husker vi (jeg og søskene mine) kranglet over de svarte og grønne "måkebæsj" (aner ikke om de heter det, men vi kalte det for det) dropsene, de runde flate. Og vingummi delen kastet vi, for den ville ingen av oss ha. Anonymous poster hash: 69ba9...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå