Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brunost med sjokolade? Æsj

Pops med salt har de fortsatt, de blå posene

Husker jeg elsket dem når jeg var barn, men kan være det smaker dritt om jeg får sjokobrunost nå :P

Seriøst? HVOR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner bobon godteriet!!!
http://1.bp.blogspot.com/-_nz5iGdi_dg/UFYRviSpLqI/AAAAAAAAFDw/wQtDcp_RYwY/s1600/bonbon.bmp

http://3.bp.blogspot.com/-xv64I6I9FBE/UFYfubWts3I/AAAAAAAAFJA/mJNi2NmL2Ww/s1600/bonbon+hurlumhej.bmp

også var det en pose som var splittet i to, var liksom to "rom"... kaller det for søppeldynga, men aner ikke om det var en gammel pakning av det eller ikke... noen som husker?

Anonymous poster hash: 69ba9...b0b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Savner den "Fruits" isen som var i butikkene sommeren 06 eller 07. Smakte som smoothie fryst fast på en pinne, var så god!

- Og spiderman-isen! Den var blå, og spiste man mange av den, så fikk man blått tiss i følge guttene i klassen. Gode minner fra barneskolen ja xD

- Ferdigblanda O'boy på kartong. Beste sjokomelka!

- Brunost med sjokolade.

- Salamiost

- Cola lemon og slikt.

- Pops med salt kjerne. Ah, jeg elsker vanlig pops, men denne varianten var perfekt.

- 24-melka med ferskensmak.

Skjønner ikke hvorfor de fjerner så mye populært og kommer med bullshit som brunost på tube, presser prisene på litago og lanserer kjedelig godteri.

Signerer savnet etter ferdigblandet oboy. Fy søren DET var godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hva er egentlig forskjell på ferdigblandet Oboy og blande selv? Meg ikke forstå. Har ikke smakt den ferdige da, men når man blandet selv kan man jo lage den så sterk eller svak man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig forskjell på ferdigblandet Oboy og blande selv? Meg ikke forstå. Har ikke smakt den ferdige da, men når man blandet selv kan man jo lage den så sterk eller svak man vil.

Den ferdigblanda var liksom alltid så perfekt, også ble den litt milkshake-ish når man kunne riste på den mens den var uåpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest crazycatlady

Den ferdigblanda var liksom alltid så perfekt, også ble den litt milkshake-ish når man kunne riste på den mens den var uåpnet.

Hm, hørtes god ut. Men den har gått meg hus forbi, jeg har aldri sett den før faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av smash med paprika? Husker ikke helt om jeg smakte den men høres ikke godt ut, var det ikke en smash med salt og pepper med? Savner den mini smash posen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hørtes god ut. Men den har gått meg hus forbi, jeg har aldri sett den før faktisk.

Det huset gikk helt lydløst forbi meg og....

Hvordan var embalasjen på denne ferdigblandingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...