Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dinosaurkjeks :trist:

Å dem husker jeg, jeg kjøpte en pakke sist gang 6 år siden tror jeg det var, rart hvordan varer forsvinner og det tar meg flere år før jeg legger merke til det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du når dem forsvant? Etter 2008 eller 2009 så slutta jeg helt og tenke på den og for første gang på over 5 år nå kom jeg på den og tenkte over hvor rart det er at de ikke har den i butikken mer, samme med smørrbukk med sjokolade på. De har hatt begge delene i butikker siden, vell så lenge jeg kan huske

Tror faktisk det må ha vært så tidlig som i 2001-2002 de ble fjernet :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk det må ha vært så tidlig som i 2001-2002 de ble fjernet :-/

Nei, jeg spiste den sist gang i 2008 eller tidlig 2009, husker jeg spise den en gang mens jeg gikk på videregående :). Skjønner ikke hvorfor dem slutta med det, de nyere dem har er ikke like gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Oslo har de den på alle kiwi, meny, coop og ica butikker jeg har vært på i vertfall

Hvor da? Finner de aldri i butikken lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller hadde dem sjokolade plater med appelsin skall i seg for noen år siden? Kan så vidt huske

Savner bl.a. Kims Natursticks, Freia Jumbomais og Diplom-is Kaffe Mocca

R.i.P http://www.tv2.no/a/3483476

Aww pizzabunn speltbunn ): Husker jeg spiste den nesten hver eneste uke i flere måneder men så ble den plutselig erstatet med fullkorns pizzabunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller hadde dem sjokolade plater med appelsin skall i seg for noen år siden? Kan så vidt huske

R.i.P http://www.tv2.no/a/3483476

Aww pizzabunn speltbunn ): Husker jeg spiste den nesten hver eneste uke i flere måneder men så ble den plutselig erstatet med fullkorns pizzabunn

Det finnes freia 70% med appelsinskall :)

Anonymous poster hash: cc280...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes freia 70% med appelsinskall :)

Anonymous poster hash: cc280...321

Men den vanlige sjokolade plata slik som de andre men at den hadde appelsinskall inni seg, ikke disse spesielle litt dyrere sjokoladene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Savner appelsinkrokan jeg både som plate og rull. Den var god den! Og stratos med nøtter. Sørlandschips med spansk spekeskinke er vel også borte tror jeg. Ikke sett den på leeeenge ihvertfall.

Savner også Toro Bami Goreng og større utvalg av glutenfri nudler. Skulle ønske det fantes mr lee chili i glutenfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Savner den "Fruits" isen som var i butikkene sommeren 06 eller 07. Smakte som smoothie fryst fast på en pinne, var så god!
- Og spiderman-isen! Den var blå, og spiste man mange av den, så fikk man blått tiss i følge guttene i klassen. Gode minner fra barneskolen ja xD

- Ferdigblanda O'boy på kartong. Beste sjokomelka!

- Brunost med sjokolade.

- Salamiost

- Cola lemon og slikt.

- Pops med salt kjerne. Ah, jeg elsker vanlig pops, men denne varianten var perfekt.

- 24-melka med ferskensmak.

Skjønner ikke hvorfor de fjerner så mye populært og kommer med bullshit som brunost på tube, presser prisene på litago og lanserer kjedelig godteri.

Endret av sweg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Savner den "Fruits" isen som var i butikkene sommeren 06 eller 07. Smakte som smoothie fryst fast på en pinne, var så god!

- Og spiderman-isen! Den var blå, og spiste man mange av den, så fikk man blått tiss i følge guttene i klassen. Gode minner fra barneskolen ja xD

- Ferdigblanda O'boy på kartong. Beste sjokomelka!

- Brunost med sjokolade.

- Salamiost

- Cola lemon og slikt.

- Pops med salt kjerne. Ah, jeg elsker vanlig pops, men denne varianten var perfekt.

- 24-melka med ferskensmak.

Skjønner ikke hvorfor de fjerner så mye populært og kommer med bullshit som brunost på tube, presser prisene på litago og lanserer kjedelig godteri.

Brunost med sjokolade? Æsj

Pops med salt har de fortsatt, de blå posene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...