magicpie Skrevet 5. november 2014 #741 Del Skrevet 5. november 2014 Men seriøst, hva i all huleste verden skjedde med smørrbukk i poser med sjokolade rundt dem? De var jo i butikken så lenge jeg kan huske å ha levd Hva, finnes ikke de lenger?? :o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 5. november 2014 #742 Del Skrevet 5. november 2014 Det har gått meg hus forbi at den finnes i plate! :O Trodde det kun var den lille kubben. Vel, da vet jeg hvilken sjokolade jeg skal kjøpe neste gang! :D Gled deg! Den er helt fantastisk god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #743 Del Skrevet 9. november 2014 Den lørdagsgodteposen hvor det var små stratosbiter, litt bamsemums og seigmenn, en klubbe osv. Tror det het tv godt, hva skjedde med det? Har ikke sett dem på slik 5 eller 6 år. Har ikke tenkt over at det er vekke før nå nylig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 9. november 2014 #744 Del Skrevet 9. november 2014 Den lørdagsgodteposen hvor det var små stratosbiter, litt bamsemums og seigmenn, en klubbe osv. Tror det het tv godt, hva skjedde med det? Har ikke sett dem på slik 5 eller 6 år. Har ikke tenkt over at det er vekke før nå nylig åh, savner de og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2014 #745 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Nescafe karamell. Endret 10. november 2014 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #746 Del Skrevet 9. november 2014 åh, savner de og! Husker du når dem forsvant? Etter 2008 eller 2009 så slutta jeg helt og tenke på den og for første gang på over 5 år nå kom jeg på den og tenkte over hvor rart det er at de ikke har den i butikken mer, samme med smørrbukk med sjokolade på. De har hatt begge delene i butikker siden, vell så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. november 2014 #747 Del Skrevet 9. november 2014 Eg savner lion frokostblanding Ja den var knall god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 9. november 2014 #748 Del Skrevet 9. november 2014 Ja den var knall god! Den selges fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #749 Del Skrevet 9. november 2014 Den selges fortsatt Korrekt, har en i skapet til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 9. november 2014 #750 Del Skrevet 9. november 2014 Savner yade-sjokolade, dinosaurkjeks, freia påskeegg(gleder meg til påske!), fanta med smak av hylleblomst, fanta med bringebær, rosa is med tyggis, jordbær nesquick, mummikjeks, yoplait 00 med sitron, harry potter sjokoladefrosker og allsmaksbønner, melkedrøm, kjeftsaft, pringels rice og mye, mye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEirin Skrevet 10. november 2014 #751 Del Skrevet 10. november 2014 Melkedrøm med bringebærMyke smørbukk med sjokoladetrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 10. november 2014 #752 Del Skrevet 10. november 2014 Cheetos med ketchupsmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. november 2014 #753 Del Skrevet 10. november 2014 Savner yade-sjokolade, dinosaurkjeks, freia påskeegg(gleder meg til påske!), fanta med smak av hylleblomst, fanta med bringebær, rosa is med tyggis, jordbær nesquick, mummikjeks, yoplait 00 med sitron, harry potter sjokoladefrosker og allsmaksbønner, melkedrøm, kjeftsaft, pringels rice og mye, mye mer! Yade, er for dem som liker sjokolade Husker den reklamen Jeg savner pringles hot and spicy og x tra potetegull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. november 2014 #754 Del Skrevet 10. november 2014 Yade, er for dem som liker sjokolade Husker den reklamen Jeg savner pringles hot and spicy og x tra potetegull Det potetgullet har de i Sverige. Kjøper det ofte når jeg er der. Du får ta deg en tur over grensa og hamstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 10. november 2014 #755 Del Skrevet 10. november 2014 Ja den var knall god! Den har komt i salg igjen, skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. november 2014 #756 Del Skrevet 10. november 2014 Det potetgullet har de i Sverige. Kjøper det ofte når jeg er der. Du får ta deg en tur over grensa og hamstre. Håper virkelig det er x tra potetegullet du referte til Dette er bilde av det for dem som ikke vet hvilken jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. november 2014 #757 Del Skrevet 10. november 2014 Håper virkelig det er x tra potetegullet du referte til Dette er bilde av det for dem som ikke vet hvilken jeg mener 50272_131594956216_2374056_n.jpg Nei, var pringles hot and spicy jeg siktet til. Det xtra potetgullet tror jeg aldri jeg har sett noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. november 2014 #758 Del Skrevet 10. november 2014 Nei, var pringles hot and spicy jeg siktet til. Det xtra potetgullet tror jeg aldri jeg har sett noen gang. Jeg må ta meg en tur til sverige igjen da en gang, har alltid lyst til å besøke ullared engang, kanskje jeg møter morgan eller ola conny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. november 2014 #759 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg må ta meg en tur til sverige igjen da en gang, har alltid lyst til å besøke ullared engang, kanskje jeg møter morgan eller ola conny? Det må du gjøre! Må be om autografen om du ser dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. november 2014 #760 Del Skrevet 10. november 2014 Det må du gjøre! Må be om autografen om du ser dem da. Håper jeg møter gunhild eller de 2 andre søskenpara, ser det er 2 forskjellige søsken par som har brukt å vært med som er artige. Mener dem med hun ene gråhåra, hun som banner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå