t0nje Skrevet 1. mai 2014 #641 Del Skrevet 1. mai 2014 Den isposen nederst til venstre husker ikke hva det het og bildet er så forferdelig uklart Noen som husker hva det het? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 1. mai 2014 #642 Del Skrevet 1. mai 2014 Husker Twix, Snickers, Mars og Bounty kom i kjeksform en periode. De var så gode! Savner virkelig de! Finner ikke ett eneste bilde på google, men vet at de fantes rundt årtusenskiftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. mai 2014 #643 Del Skrevet 1. mai 2014 Husker Twix, Snickers, Mars og Bounty kom i kjeksform en periode. De var så gode! Savner virkelig de! Finner ikke ett eneste bilde på google, men vet at de fantes rundt årtusenskiftet. var det ikke relansering av (noen av?) dem i fjor (eller var det året før?) sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 2. mai 2014 #644 Del Skrevet 2. mai 2014 var det ikke relansering av (noen av?) dem i fjor (eller var det året før?) sommer da? ???? Virkelig? I så fall har det sørgelig gått forbi meg hus forbi. Fant forresten navnet; "Cookies & ---" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. mai 2014 #645 Del Skrevet 2. mai 2014 Bisc& - som jeg først leste for "bisca", og så "biscand" etter at jeg så TV-reklamene, ja, jeg husker dem, vagt, ikke hvilke varianter jeg så/smakte, men at de var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. mai 2014 #646 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg savner den Sandwich-isen med jordbær. Den var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 3. mai 2014 #647 Del Skrevet 3. mai 2014 Pringles med sånn vinegar (?). Lyseblå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 3. mai 2014 #648 Del Skrevet 3. mai 2014 Pepsi Twist Coke light lime/lemon Vanilla Coke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #649 Del Skrevet 3. mai 2014 Pringles med sånn vinegar (?). Lyseblå. Den finnes i Sverige! De fleste godishusetbutikkene har den. Den er kjempegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 3. mai 2014 #650 Del Skrevet 3. mai 2014 Den finnes i Sverige! De fleste godishusetbutikkene har den. Den er kjempegod. I Sverige?!??!!? Det er så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superwoman! Skrevet 3. mai 2014 #651 Del Skrevet 3. mai 2014 Den isposen nederst til venstre husker ikke hva det het og bildet er så forferdelig uklart Noen som husker hva det het? Har sett i butikken at de har fått inn noe lignende med 5 små ispinner, har ikke smakt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 3. mai 2014 #652 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg savner også den saftisen med to ispinner. Papiret var bilde av en eller annen eksotisk fugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #653 Del Skrevet 3. mai 2014 I Sverige?!??!!? Det er så langt unna Du får ta det som en tur og hamstre med deg kilovis. Har bare 5-6 mil til søta bror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #654 Del Skrevet 3. mai 2014 Du får ta det som en tur og hamstre med deg kilovis. Har bare 5-6 mil til søta bror jeg. Har du 5 til 6 millioner! Anonymous poster hash: 31015...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KrissyHart Skrevet 3. mai 2014 #655 Del Skrevet 3. mai 2014 splitt is og kvakk isen.. mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #656 Del Skrevet 3. mai 2014 Har du 5 til 6 millioner! Anonymous poster hash: 31015...169 Eeeeh, hæ? Skrev mil, ikke mill. Altså 5-6 mil å kjøre til Sverige. Har dessverre ingen millioner, nei. :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 3. mai 2014 #657 Del Skrevet 3. mai 2014 I dag så savner jeg veldig Kims Dip med rømme og kryddersmak! Mulig den fortsatt eksisterer, men iallefall ikke her i området Lørdagskvelden blir liksom ikke helt komplett uten den, og disse Holiday-greiene fra Maruud smaker ikke halvparten så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. mai 2014 #658 Del Skrevet 4. mai 2014 I dag så savner jeg veldig Kims Dip med rømme og kryddersmak! Mulig den fortsatt eksisterer, men iallefall ikke her i området Lørdagskvelden blir liksom ikke helt komplett uten den, og disse Holiday-greiene fra Maruud smaker ikke halvparten så godt. Har den på ICA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. mai 2014 #659 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg savner også den saftisen med to ispinner. Papiret var bilde av en eller annen eksotisk fugl Tucan? Den var god, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 4. mai 2014 #660 Del Skrevet 4. mai 2014 Har den på ICA De hadde den ikke på ICA'en her. Tror butikkene har sluttet å ta den inn her på bygda :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå