Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

105-02aiskart3.jpg

Den isposen nederst til venstre :hjerte::hjerte::hjerte: husker ikke hva det het og bildet er så forferdelig uklart :tristbla: Noen som husker hva det het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker Twix, Snickers, Mars og Bounty kom i kjeksform en periode. De var så gode!

Savner virkelig de! Finner ikke ett eneste bilde på google, men vet at de fantes rundt årtusenskiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Husker Twix, Snickers, Mars og Bounty kom i kjeksform en periode. De var så gode!

Savner virkelig de! Finner ikke ett eneste bilde på google, men vet at de fantes rundt årtusenskiftet.

var det ikke relansering av (noen av?) dem i fjor (eller var det året før?) sommer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke relansering av (noen av?) dem i fjor (eller var det året før?) sommer da?

???? Virkelig? I så fall har det sørgelig gått forbi meg hus forbi.

Fant forresten navnet; "Cookies & ---"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bisc& - som jeg først leste for "bisca", og så "biscand" etter at jeg så TV-reklamene, ja, jeg husker dem, vagt, ikke hvilke varianter jeg så/smakte, men at de var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Pringles med sånn vinegar (?). Lyseblå.

Den finnes i Sverige! :) De fleste godishusetbutikkene har den. Den er kjempegod. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finnes i Sverige! :) De fleste godishusetbutikkene har den. Den er kjempegod. :)

I Sverige?!??!!? Det er så langt unna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superwoman!

105-02aiskart3.jpg

Den isposen nederst til venstre :hjerte::hjerte::hjerte: husker ikke hva det het og bildet er så forferdelig uklart :tristbla: Noen som husker hva det het?

Har sett i butikken at de har fått inn noe lignende med 5 små ispinner, har ikke smakt selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jeg savner også den saftisen med to ispinner. Papiret var bilde av en eller annen eksotisk fugl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

I Sverige?!??!!? Det er så langt unna :(

Du får ta det som en tur og hamstre med deg kilovis. :) Har bare 5-6 mil til søta bror jeg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du får ta det som en tur og hamstre med deg kilovis. :) Har bare 5-6 mil til søta bror jeg. :)

Har du 5 til 6 millioner!

Anonymous poster hash: 31015...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Har du 5 til 6 millioner! Anonymous poster hash: 31015...169

Eeeeh, hæ? Skrev mil, ikke mill. Altså 5-6 mil å kjøre til Sverige. Har dessverre ingen millioner, nei. :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest MissWinter

I dag så savner jeg veldig Kims Dip med rømme og kryddersmak! Mulig den fortsatt eksisterer, men iallefall ikke her i området :( Lørdagskvelden blir liksom ikke helt komplett uten den, og disse Holiday-greiene fra Maruud smaker ikke halvparten så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så savner jeg veldig Kims Dip med rømme og kryddersmak! Mulig den fortsatt eksisterer, men iallefall ikke her i området :( Lørdagskvelden blir liksom ikke helt komplett uten den, og disse Holiday-greiene fra Maruud smaker ikke halvparten så godt.

Har den på ICA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg savner også den saftisen med to ispinner. Papiret var bilde av en eller annen eksotisk fugl :)

Tucan? Den var god, ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Har den på ICA

De hadde den ikke på ICA'en her. Tror butikkene har sluttet å ta den inn her på bygda :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...