Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne også tenkt meg bananyoghurt i enten mild&lett fra Tine, Skyr eller dobbel 00. Sprett er så små + mye sukker.

Ønsker meg også skikkelig at dobbel 00 hadde fått begre som romma dobbelt så mye som de gjør nå. Spiser alltid 2 stk i slengen. 250 g begere hadde vært ypperlig for meg.

- og flere av smakene i 500 g beger. Særlig kirsebær!!

Anonymous poster hash: 44708...b02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske det fantes sunne yoghurtalternativer med god smak til barn. Innimellom vil ikke jentungen ha noe annet, og jeg prøver å begrense inntaket av yoghurt med sukker. Jeg vet at jeg kan gi naturell med frukt i, men det hadde vært kjekt om det kunne kjøpes i butikken for enkelhetens skyld.

Ellers savner jeg den yoghurten de hadde på 90-tallet med blåbær i bunnen. Jeg tror det finnes lignende alternativer nå, men ingen er like gode. De ble alltid kjøpt som helgekos hjemme husker jeg.

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det fantes sunne yoghurtalternativer med god smak til barn. Innimellom vil ikke jentungen ha noe annet, og jeg prøver å begrense inntaket av yoghurt med sukker. Jeg vet at jeg kan gi naturell med frukt i, men det hadde vært kjekt om det kunne kjøpes i butikken for enkelhetens skyld.

Ellers savner jeg den yoghurten de hadde på 90-tallet med blåbær i bunnen. Jeg tror det finnes lignende alternativer nå, men ingen er like gode. De ble alltid kjøpt som helgekos hjemme husker jeg.

kjøp en bøtte med gresk yoghurt og søt den med enten honning, litt sukker eller tagatesse. Blan i litt bær og frukt og du har en hjemmelaget yoghurt som smaker godt og er mye sunnere . Datteren min elsker gresk honning med banan og honning eller med litt jordbær og bringebær i :)

Anonymous poster hash: 468ea...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men jeg ønsker meg noe som er ferdig og enkelt å putte i sekken eller matpakka når man har dårlig tid. Det hjelper jo lite å søte med honning og sukker når man ønsker å unngå sukker. ;)

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så sykt lyst på tusenfryd drops!!

Og Fantomet godtepose!

Og det gamle bonbon snopet!

Endret av Zidji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt på det store kjøpesentret som er i Stömstad også, var der rett før jul :)

I Gøteborg var jeg på Ica MAXI.

Snakker vi om det samme kjøpesenteret som huser systembolaget? Er også meget interessert i å få tak i denne :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det da være mulig for meg å finne den også! Jeg får dra på jakt i morgen!

Fant du den? Jeg drikker kirsebær drikkeyoghurt i skrivende stund. Mmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den er på vei ut av produksjon kommer jeg til å savne Nescafe sin double choka mocca.

Jeg skal lage meg sørgebånd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du den? Jeg drikker kirsebær drikkeyoghurt i skrivende stund. Mmm :)

Ja!!! Coop OBS hadde. :smilbla: tror jeg må ta meg et glass jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi om det samme kjøpesenteret som huser systembolaget? Er også meget interessert i å få tak i denne :)

Kjøpte det på nordby shoppingcenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte det på nordby shoppingcenter :)

Men Nordby Shoppingsenter er vel på Svinesund og ikke i Strømstad? Er det Maxi Mat vi snakker om i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gult banangodteri fra smågodthylla! Skum med sukker på som smakte søt banan. De har sur rosa og svart lakris banan, men ikke gul lengre, savn :(

Anonymous poster hash: 93a00...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg savner den mørkegrønne Go`morgen yoghurten med smak av Cappuccino og den orange med Aprikos..

Og krusedull-kaviaren (som også het stripete)

11942.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg savner den mørkegrønne Go`morgen yoghurten med smak av Cappuccino og den orange med Aprikos..

Og krusedull-kaviaren (som også het stripete)

11942.jpg

ja hvor ble de av? de var jo knallgode. Kaviaren mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

ja hvor ble de av? de var jo knallgode. Kaviaren mener jeg

Ja, jeg vet! Den forsvant sikkert av samme grunn som alltid; Dårlig salg :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...