Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner condis sjokoladekjeks, dinosaurkjeks, cool pop og disneysjokolade. Skjønner ikke hvorfor disse varene ble fjernet, de var vel ikke så upopulære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Jeg savner condis sjokoladekjeks, dinosaurkjeks, cool pop og disneysjokolade. Skjønner ikke hvorfor disse varene ble fjernet, de var vel ikke så upopulære?

gurimalla husker nesten ingen av disse produktene, tror kanskje jeg husker disneysjokolade var det kjeks med sjokolade?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Hvor har du sett den?? Jeg har lett og lett men finner jo ingen varianter, til og med ikke på Meny. :(

Denne er mulig å ta inn for kiwi butikker hvertfall. Spør de som jobber der så tar de den helt sikkert inn :)

Anonymous poster hash: cc280...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gurimalla husker nesten ingen av disse produktene, tror kanskje jeg husker disneysjokolade var det kjeks med sjokolade?

Jeg finner ingen bilder av condis, noe som er litt rart.. Synes å huske at pakken var lilla, og at kjeksene var runde. Kvalmende søte, men likevel utrolig gode!

Cool pop er det lagt ut bilde av her tidligere, iskuler i et grønt beger.

Disneysjokoladen var ren sjokolade. Firkantede ruter, med en disneyfigur i hvit sjokolade i midten! Nam nam.

Og her er dinosaursjokoladen:

598574-10-1286440220647.jpg

Synes ikke det er såå lenge siden jeg så denne dinosaursjokoladen i Norge sist, er det noen som vet om den fortsatt selges noe sted?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ingen bilder av condis, noe som er litt rart.. Synes å huske at pakken var lilla, og at kjeksene var runde. Kvalmende søte, men likevel utrolig gode!

129853.jpg

Her er et noe dårlig bilde av Condis fra åttitallet, tror jeg. De var gode og søte, ja. Hadde kjeksbunn med en noguatkrem på og sjokoladetrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Sitter å leser denne tråden, får lyst på godteri, men det er søndag og huset er tomt for søtt... :( Hvorfor gjør jeg slikt mot meg selv, buhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

129853.jpg

Her er et noe dårlig bilde av Condis fra åttitallet, tror jeg. De var gode og søte, ja. Hadde kjeksbunn med en noguatkrem på og sjokoladetrekk.

Ja, det er den!

Men jeg tror jeg husker en litt nyere utgave, typ år 2000-design :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å leser denne tråden, får lyst på godteri, men det er søndag og huset er tomt for søtt... :( Hvorfor gjør jeg slikt mot meg selv, buhu.

Selvpining, kalles det!

Jeg gjør også det i dag :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den!

Men jeg tror jeg husker en litt nyere utgave, typ år 2000-design :laugh:

Ja, det stemmer. Pakken var blitt smalere, husker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disneysjokoladen var ren sjokolade. Firkantede ruter, med en disneyfigur i hvit sjokolade i midten! Nam nam.

Synes ikke det er såå lenge siden jeg så denne dinosaursjokoladen i Norge sist, er det noen som vet om den fortsatt selges noe sted?

I utlandet, så de er hvertfall i produksjon ennå. Jeg har og sett de med hvitsjokolade trekk og sjokoladekjeks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er mulig å ta inn for kiwi butikker hvertfall. Spør de som jobber der så tar de den helt sikkert inn :)

Anonymous poster hash: cc280...321

Da skal jeg ta en tur innom Kiwi og sjekke, der har jeg faktisk ikke vært.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

åja nå husker jeg dinosaurkjeksene når du viser de og disneysjokoladene, men jeg syntes ikke de var så gode husker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?? Hvor har du sett den?? Jeg har lett og lett men finner jo ingen varianter, til og med ikke på Meny. :(

Så den sist på Rema for 2 dager siden og på Kiwi i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne tenkt meg bananyoghurt jeg. Både vanlig og lettvariant. Og så savner jeg mango-bananyoghuten til tine, den som bare var yoghurt og ikkje gomorgenyoghurt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg bananyoghurt jeg. Både vanlig og lettvariant. Og så savner jeg mango-bananyoghuten til tine, den som bare var yoghurt og ikkje gomorgenyoghurt.

Enig, banan youghurt er det beste. Den fra sprett finnes jo. Men kunne godt vært noen magrere varianter. Og en biola/cultura variant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...