Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Det er ikke Estrella i Sverige som produserer french fries, det er OLW :)

Takk, men er ikke french fries, det er hot tomato fries og de skulle smake ganske likt som french fries med hot tomato smakte her i Norge. Ser jeg ordla meg litt dumt. :) Er ikke det samme selv om smaken skal være ganske lik. Er bilde av posen tidligere i tråden, men får ikke linket fra iPaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Kudos til svenskene for å ikke tilsette hvetemel i french fries! Må kjøpe denne neste gang jeg er i Sverige. Håper den er like god som den norske som jeg ikke lenger kan spise og at den kommer i paprikavariant også etterhvert! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner BonBon posen som var todelt. Den ene siden var vingummi og den andre drops :)

Anonymous poster hash: 93a00...f00

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Solo kom med 3 nye smaker en sommer, hvor man kunne stemme på den man likte best, og den med pasjonsfrukt var så god!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å savne Bergene melk når den nå forsvinner fra butikkhyllene.

Jeg og. :(

Anonymous poster hash: 3c4df...e20

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA! Så teit, de påstår til og med at denne informasjonen er hentet fra facebook-grupper...

(Ihvertfall sånn jeg tolker det)

Nettopp! :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men er ikke french fries, det er hot tomato fries og de skulle smake ganske likt som french fries med hot tomato smakte her i Norge. Ser jeg ordla meg litt dumt. :) Er ikke det samme selv om smaken skal være ganske lik. Er bilde av posen tidligere i tråden, men får ikke linket fra iPaden.

Denne?

Kjøpte den i Sverige for 1 uke siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Denne?

Kjøpte den i Sverige for 1 uke siden :)

JAAAAA! :D Hvor kjøpte du den, hvor, hvor, hvooooor? Er den like god som french fries med hot tomato var her i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh disney sjokoladen - nostalgi (tror ikke den var så veldig god men)...

Savner forøvrig Yes is fra Nestle den var fantastisk, isbre sukkertøy (blanke sukkertøy som kom i stor pose), Cool sukkertøy (lakris sukkertøy i gul firkantet liten pakke) og dinosaur kjeks

Blåbærkratt selger isbre drops i nettbutikken.

Anonymous poster hash: ba9d9...670

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAA! :D Hvor kjøpte du den, hvor, hvor, hvooooor? Er den like god som french fries med hot tomato var her i Norge?

Hehe, JA! Hamstrer alltid denne når jeg er i Sverige ;)

Kjøpte den i Gøteborg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hehe, JA! Hamstrer alltid denne når jeg er i Sverige ;)

Kjøpte den i Gøteborg :)

Hyyyyl, er omtrent 30 mil dit. :/ Husker du hvilken butikkjede du kjøpte den hos? Kanskje finner jeg den i Tøcksfors, Charlottenberg eller Karlstad om de har samme butikk der. De stedene jeg pleier å være. Og en sjelden gang Strömstad. Eller jeg kan prøve å bestille på nett fra Sverige om det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta bussen eller toget til Gøteborg fra Strømstad. Så tar du trikken fra Nils Ericsson terminalen til Angered der er en ICA Maxi med masse utvalg er til og med Lidl der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyyl, er omtrent 30 mil dit. :/ Husker du hvilken butikkjede du kjøpte den hos? Kanskje finner jeg den i Tøcksfors, Charlottenberg eller Karlstad om de har samme butikk der. De stedene jeg pleier å være. Og en sjelden gang Strömstad. Eller jeg kan prøve å bestille på nett fra Sverige om det går.

Har kjøpt på det store kjøpesentret som er i Stömstad også, var der rett før jul :)

I Gøteborg var jeg på Ica MAXI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Har kjøpt på det store kjøpesentret som er i Stömstad også, var der rett før jul :)

I Gøteborg var jeg på Ica MAXI.

Aha, takk! Da skal jeg sjekke ICA neste gang. Var på eurocash og maxmat eller moe sånt forrige fredag og der hadde de ikke. Skal kjøpe minst ti poser om jeg finner, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...