AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Uff Venter på TR, og det irriterer meg. Slutta på prevansjon(nuvaring) for en liten stund tilbake. Delvis for å få økt sexlyst, men også for å forberede kroppen på når vi blir klar til å prøve. I mellomtiden har vi brukt kondom eller "hoppe av i svingen". I dag er jeg (det jeg tror) 6-7 dager over IKM. Blir gal av å tenke på det.. Har tatt tre tester, alle negative. Vi har jo ikke prøvd å bli gravide, så regner egentlig med at det bare er syklusen som er på avveie, men tankene surrer likevel. Noen tips for å ikke tenke på det, gjøre ventetiden lettere? Har noen opplevd samme? Eller vist seg å være gravid likevel? Måtte bare få ut litt, takk for at du leser.Anonymous poster hash: 77f72...cb8
mee mee Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Uff Venter på TR, og det irriterer meg. Slutta på prevansjon(nuvaring) for en liten stund tilbake. Delvis for å få økt sexlyst, men også for å forberede kroppen på når vi blir klar til å prøve. I mellomtiden har vi brukt kondom eller "hoppe av i svingen". I dag er jeg (det jeg tror) 6-7 dager over IKM. Blir gal av å tenke på det.. Har tatt tre tester, alle negative. Vi har jo ikke prøvd å bli gravide, så regner egentlig med at det bare er syklusen som er på avveie, men tankene surrer likevel. Noen tips for å ikke tenke på det, gjøre ventetiden lettere? Har noen opplevd samme? Eller vist seg å være gravid likevel? Måtte bare få ut litt, takk for at du leser.Anonymous poster hash: 77f72...cb8 Sitter her selv å venter. Er inne i PP10, og mensen har hoppet over desember. Blir gal av dette
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Nå ser det kanskje ut til at TR har kommet likevel.. Egentlig litt skuffa, nen samtidig greit å vite hva som skjer. Håper mannen mykner opp til prøving snart likevel da:) Og masse lykke til, til deg Mee mee! Det klaffer nok snart:) 2014 blir et kjempespennende år, jeg kjenner det på meg;) TSAnonymous poster hash: 77f72...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå