AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Har vært med en mann i 4 år oer 4 årsdagen vår i dag og vi har begge fri fra jobb. Jeg var ute et ærend i morges og sa til han kl 13 på sms at jeg var på tur hjem. Han sa jeg skal spilel litt pc å dusje snart. Når jeg kom hjem hadde han enda ikke dusja (han hadde trent) å da var klokka over 14. Vet ikke med dere men snart for meg er max 10-15 minutter. Så spurte om han ikke skulle dusje snart. Han sa gjør det snart. Så gjorde jeg litt husarbeid i 10 minutter å sa " du må dusje nå så vi kan lage pizza etter på før vi skal på kino så vi rekker alt" så begynte vi å prate om vi skulle spise nå eller etter kino. Så plutselig begynner han bare å lage mat. Når jeg spørr om vi ikke skulle lage pizza ilag så blir han sur og sir at han kan lage pizza og så la den stå i mens han dusjer og at han begynte nå bare. Så begynner han å kjefte for at jeg maser sånn pga jeg sa jeg trodde han skulle dusje først. Så kjefter han i 5-10 minutt og jeg blir lei meg å går på soverommet (gråtende). Etter 5 min kommer han å spørr om jeg er ferdig å bæse snart. Ja hvis du sier unnskyld. "jeg har ingenting å si unnskyld for". Så går jeg ut av soverommet etter en stund å spørr om han vil ha hjelp men han nekter. Så sir han at han ikke vil på kino enda vi har bestilt biletter. Å jeg blir helt knust å bare gråter og gråter for jeg føler meg så svikta. Så han går i dusjen og jeg passer pizzaen. Etterpå så sir han at han kan bli med på kino om jeg slutter å være så masete. Ja oki. Når vi tar ut pizza så vil han plutselig ikke ha og jeg blir knust igjen og han spiser med meg og er helt stilel før han går å setter seg på PC. Nå skal vi dra på kino om en halvtime. og kan ikke si jeg gleder meg. Hva tror dere? Jeg maser ikke så mye bare spørr om han skal dusje for å kartlegge (jeg ville egentlig også dusje). Vi bor i lag og jobber sammen. Og i det siste så holder han bare på med sine greier hjemme å blir sur å sir at jeg maser om jeg spørr en gang om han kan gjøre sin del av husarbeid. Eller om han vil finne på noe. Jeg elsker han og vi har mye fint ilag å men akkurat nå har jeg det litt vanseklig. Anonymous poster hash: 27d98...a4d
Noteknekk Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Syns du maste litt mye, og han reagerte veldig barnslig - så dere er begge skyld i kranglingen. Tenk litt over måten du snakker til han på kanskje? Uansett bør dere nok ta en skikkelig prat, høres ut som at dere er inne i et dårlig spor. Jeg kan forresten også si at jeg skal dusje snart og likevel la det gå en time før jeg faktisk hopper i dusjen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Høres egentlig ut som dere ikke er særlig voksne... Anonymous poster hash: 0f85c...bc1
Gjest Awzm me Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Oi... Begge har skyld i dette, unødvendig av deg å mase og sippe så mye og unødvendig av han å bli så sur og barnslig
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Herregud for et rotete innlegg.. Anonymous poster hash: 0260e...dcb
FalconPunch Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå