AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Om du for 10 eller 20 år siden f.eks hadde møtt deg selv fra i dag og fått høre hvordan livet ditt var blitt, ville du ha trodd på det? Har du i dag et liv som ut fra den du var da er lite overraskende eller er du endt opp langt fra det du noen gang kunne ha greid å forestille deg?. Anonymous poster hash: 830a3...5f8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Nei, livet mitt er ikke forutsigbart. Jeg har opplevd ting jeg aldri forestilte meg, og havnet der jeg ikke trodde jeg skulle havne. Jeg har også fått drømmejobben min, som jeg ikke trodde jeg kunne få. Den er også litt uforutsigbar. Trenger litt mer grå hverdag og rutine snart, for nå blir det vist nye opplevelser igjen. Phu! Anonymous poster hash: bf130...3c8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 For 10-12 år siden så jeg nok for meg noe lignende livet jeg lever i dag. Ung og optimistisk. For 6-7 år siden så jeg for meg et dystrere bilde. Jeg har faktisk også endt opp (på slump) med noenlunde tilsvarende utdannelse og yrke jeg så for meg som meget pengebegjærlig 15-åring. Men jeg har aldri vært typen til detaljerte visjoner. Økonomisk situasjon og lykkelighetsgrad er omtrent mine ideer om hvor jeg er om 10-15 år. Antall unger, partner ++ er detaljer som kommer på slump. Og da skal det heller ikke så mye til for at det stemmer. Anonymous poster hash: e67a1...246
Gjest Evans Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Nei, absolutt ikke. Men jeg tenker det er en bra ting. Da slipper jeg og bekymre meg så mye for at det ikke skal bli som jeg drømmer om. Det order seg alltids til slutt
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Livet mitt i dag er ikke i nærheten om hva jeg hadde tenkt for 10-20 år siden. Men selv om livet mitt ikke har blitt slikt jeg hadde drømt om. Så er jeg fremdels veldig fornøyd med det livet jeg lever nå.
Testosteron Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Om du for 10 eller 20 år siden f.eks hadde møtt deg selv fra i dag og fått høre hvordan livet ditt var blitt, ville du ha trodd på det? Har du i dag et liv som ut fra den du var da er lite overraskende eller er du endt opp langt fra det du noen gang kunne ha greid å forestille deg? Ja. Det ville jeg ha trodd på, for jeg lever sånn som jeg gjorde da, og det gjør jeg fordi det er sånn jeg vil ha det. Jeg kommer nok til å fortsette å leve slik jeg gjør til jeg dør.
Gjest Thai clinch Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Livet er blitt forutsigbart og oversiktlig....og jeg liker det. Men mest av alt liker jeg at jeg har alle verdens muligheter til å forandre på ting.....hvis jeg vil eller gidder...
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Ja. Det ville jeg ha trodd på, for jeg lever sånn som jeg gjorde da, og det gjør jeg fordi det er sånn jeg vil ha det. Jeg kommer nok til å fortsette å leve slik jeg gjør til jeg dør. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 942b3...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå