Gå til innhold

Sarabys låvedør

Saraby

Anbefalte innlegg

Hei! Etter å ha vært på bukseshopping i dag som endte med tårer gikk jeg på vekta å fikk meg tidenes sjokk; jeg har gått opp nesten alt jeg gikk ned for 4 år siden. Bare 5 kg ifra :-( det var et realt slsg i trynet som jeg nå skal gjøre om til et realt spark bak. Min nye livsstil starter NÅ. Jeg meldte meg inn på treningssenter for to måneder siden men pga. Turnusjobbing har jeg ikke fått vært med på slle timene jeg har ønsket, så nå skal jeg prøve med på 30 days shred hjemme i kombinasjon med timer på senteret og turer i skogen med hunden. Sunnere kosthold uten brus å potetgull starter også idag! Wish me luck:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Jeg har jo klart det før, så da må jeg vel klare det nå også? Koselig med svar og støtte i dagboka, det hjelper mye!:-) vekten min pr idag er 110,3 *grøss* jeg som aldri skulle over 100 igjen, hva skjedde?! Totalmålet mitt er 83 kg, da får jeg dekket brystreduksjon. Så vil jeg senere holde meg stabilt på 85 som er trivselsvekta mi. Første delmål er 105 kg:-)

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dag 1 snart omme å den ble desverre ikke heelt som planlagt, men fortsatt ikke så dårlig til meg å være. På treningsfronten ble det kun med en times skogstur. Hadde planer om å starte med 30 days shred, men har ikke fått dataen til å virke! Litt vsnskelig å følge med på Jillian på mobilskjermen :-p Når det gjelder maten så startet jeg dagen med 2 grove brødskiver (i mangel på noe annet, hadde ikke vært i butikken enda) med kalkunpølse. Til lunsj laget jeg en smoothie med fryste bær, litt ekstra lett melk, linfrø, vann og stevia.Smakte godt, men trenger nok litt tilvenning da jeg overhodet ikke er glad i søtt. Til middag hadde jeg planer om kyllingwok men hadde grusomt lyst på pasta. Ble da fiberrik spagetti med masse kylling, sopp, løk, tomater og en saus laget med ekstra lettmelk. Smakte helt greit, selvom jeg mye heller ville trøkt i meg en stoor bolle spagetti bolognese med masse ost 😍 håper morgendagen blir litt bedre så jeg kan få gjort om låvedøra mi til en liten sprettrumpe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk litt bedre. Startet frokosten med 2 fiberrik solsikke med kalkun pølse, før jeg dro på treningssenteret for en time med yoga, etterfulgt av 40 minutter i skogen med bikkja. Når jeg kom hjem ble det bærsmoothie med linfrø til mellommåltid. Dataen min bestemte seg endelig for å virke så jeg fikk jaggu begynt på level 1 med 30 days shred også. Tungt som faen og gruer meg allerede til level 2 om 9 dager😋 mmiddg ble rester fra dagen før å kveldsmaten ble ferskpresset eplejuice. Merker jeg sliter litt med å spise så ofte, da jeg er vandt med å spise 2 ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt litt bort dagboka mi, jeg. Har hatt så mye å gjøre i det siste. Når det gjelder treninga har det gått litt så som så. Jeg trener hver gang jeg har tid til det. Har ikke fått trent til den hver dag, men da har jeg trent på senteret jeg går på istedet, så jeg begynner på dag 4 idag. Men, jeg merker faktisk forskjell fra dag 1.
Gjorde dag tre for to dager siden å ta klarte jeg meg gjennom hele videoen uten pauser pluss at jeg klarte 5 push ups ekstra. Ganske stolt av meg selv :trene:

I matveien har det gått utrolig bra! Jeg har klart å holde meg til sunt kosthold, hvor jeg har spist lite å ofte uten problemer. Skeiet litt ut på lørdag/søndag uten at jeg tar det alt for tungt. Gikk på vekten i dag å den viste faktisk -2 kg. :heiajente: Regner med det er mest vann, men jeg er uansett storfornøyd! Det er 2 kg lettere, fett eller ikke!
Armene mine har utrolig nok begynt å bli mer markerte, å det er det ikke bare jeg som ser! Det er nok ikke kun pga. den uka her, for jeg begynte jo å trene litt smått før jul, men har tatt i skikkelig de siste 8 dagene så LITT har det nok å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...