AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Del Skrevet 8. januar 2014 Hadde rester etter hjemmelaget pizza, og fryste det ned. Pizzaen hadde creme fraiche som pizzasaus. Etter å ha stekt en fryst bit i ovnen, og var klar til å spise, ser jeg at creme fraichen bare har skilt seg og blitt til "vann". Så pizzaen ble jo helt bløt og ekkel.. Ikke så deilig å spise hvitt "creme fraiche-vann". Æsj...nedtur. Egner det seg altså ikke å fryse ned pizza med creme fraiche på? Anonymous poster hash: 1ed65...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Del Skrevet 8. januar 2014 dytter Anonymous poster hash: 1ed65...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 8. januar 2014 #3 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg har fryst pizza med creme fraiche saus før, det var ikke noe problem å varme den opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Del Skrevet 8. januar 2014 Men hvorfor har min blitt så utrolig ekkel og rar da? :s Anonymous poster hash: 1ed65...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 8. januar 2014 #5 Del Skrevet 8. januar 2014 Egner det seg altså ikke å fryse ned pizza med creme fraiche på? Anonymous poster hash: 1ed65...cb4 Creme fraiche kan fryses, men den endrer konsistens. Det var nok det du opplevde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 8. januar 2014 #6 Del Skrevet 8. januar 2014 Brukte du lett eller feit vanlig creme fraiche? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Del Skrevet 8. januar 2014 Brukte vanlig. Æsj.. Nå må jeg spise 4 vannete pizzabiter til. Jaja, får gå tilbake til tomatsaus da. -TS Anonymous poster hash: 1ed65...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Del Skrevet 8. januar 2014 Hvis det er fuktigheten som er problemet (og ikke bare det at crème fraîchen er blitt kornete) kan du bøte på det ved å varme pizzaen på varmluft, slik at bunnen tørker litt ut. Anonymous poster hash: 2dc2b...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Del Skrevet 8. januar 2014 Brukte vanlig. Æsj.. Nå må jeg spise 4 vannete pizzabiter til. Jaja, får gå tilbake til tomatsaus da. -TS Anonymous poster hash: 1ed65...cb4 ingen som tvinger deg til å spise de siste 4 bitene du kan alltids kaste dem om du føler de ikke er spiselige Anonymous poster hash: 37a25...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg er fattig student, og stykkene er av en slik størrelse at det kan regnes som et måltid. Føler derfor ikke jeg kan kaste det heller. Det var jo ikke vond smak på det. Det var bare ekkelt utseende og pizzaen ble litt bløtere i konsistens. Stekte pizzaen på varmluft. Det hjalp ikke:/ -TS Anonymous poster hash: 1ed65...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 8. januar 2014 #11 Del Skrevet 8. januar 2014 La være å fryse den nestegang da. Putt det i kjøleskapet i en pose, holder fint et par dager. Har gjort det mange ganger med creme fraiche saus uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg er fattig student, og stykkene er av en slik størrelse at det kan regnes som et måltid. Føler derfor ikke jeg kan kaste det heller. Det var jo ikke vond smak på det. Det var bare ekkelt utseende og pizzaen ble litt bløtere i konsistens. Stekte pizzaen på varmluft. Det hjalp ikke:/ -TS Anonymous poster hash: 1ed65...cb4 Prøv å stek dem uten varmluft da? kan jo være det er varmlufta som er problemet Anonymous poster hash: 37a25...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå