*Verdande* Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Jeg har en herlig aktiv kattunge som er veldig glad i å springe etter meg og å stå på lur å bykse frem og "ta" foten min. Jeg springer og etter han så han smetter under senga og gjemmer seg, og når jeg går min vei fyker han fram fra under senga og kommer etter meg. Jeg gjemmer meg vekk og han kommer sakte men sikkert snikende etter hehe. Er det noen flere som leker slik med katten sin? Endret 8. januar 2014 av *Verdande* 5
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 nei så gøy mine har aldri vært sånn, men jeg har to søskenpuser så tror de har vært mer opptatte av hverandre
Schadenfreude Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg må gjøre sånn med katten vår hvis han må være inne en periode. Da blir han så full av energi at han blir helt tulling og leker løve på savannen. Skal sies at jeg syns det er ganske gøy når han først er i det hjørnet, "gammel" som han er.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Ja, jeg leker slik med en katt flere ganger for dagen gjerne, han er eldre enn 1 år og han elsker det Anonymous poster hash: 1ec46...4d5
Gjest Daenerys Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Min elsker å spurte rundt i huset, og blir enda mer gira hvis vi løpet først eller løper etter Veldig moro!
Gjest Anubiel Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Kattungen min gjør sånn. Han elsker å bli "jaget" av oss, men særlig av samboeren. Han kommer opp til oss med et helt spesielt blikk og kroppsspråk, da vet vi at han vil starte leken. Reagerer vi ikke med en gang, så går han rundt og prater (mjauer ikke, prater på Maine Coon vis) til vi tar hintet. Han biter ikke da. Men vi må løpe etter ham, slik at han kan krype under, over eller bak noe, gjemme seg der, for så å bykse frem og sprinte forbi i full fres, hvorpå vi må ta opp jakten igjen. Når han har fått nok legger han seg bare ned. Han prater masse mens det skjer, særlig artig er det at han sier "rrrrrrrrhh" i det han sprinter forbi, som en motoretterligning
*Verdande* Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2014 Kattungen min gjør sånn. Han elsker å bli "jaget" av oss, men særlig av samboeren. Han kommer opp til oss med et helt spesielt blikk og kroppsspråk, da vet vi at han vil starte leken. Reagerer vi ikke med en gang, så går han rundt og prater (mjauer ikke, prater på Maine Coon vis) til vi tar hintet. Han biter ikke da. Men vi må løpe etter ham, slik at han kan krype under, over eller bak noe, gjemme seg der, for så å bykse frem og sprinte forbi i full fres, hvorpå vi må ta opp jakten igjen. Når han har fått nok legger han seg bare ned. Han prater masse mens det skjer, særlig artig er det at han sier "rrrrrrrrhh" i det han sprinter forbi, som en motoretterligning Haha så herlig :D Katten min får også et slikt spesielt uttrykk i øynene og i kroppsspråket da han er i ferd med å få sine daglige hyperaktive anfall. Han raser frem og tilbake i leiligheten i voldsom fart, kravler bortetter sofakanten på gulvet og hopper sidelengs på møblene som en skikkelig parkour kitty En smule forstyrrende å se på selv om det er kjempemorsomt
Gjest heihade Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Det bor en katt her. Vil ikke kalle den min, siden den ikke er det. Men når jeg går tur med hundene og katta er ute bruker hun å følge etter oss hele turen. Gjerne flere kilometer. Hun går ikke nær oss, men sniker seg i buskene og noen ti-metre bort fra oss og later som om hun jakter på oss, mens vi later som om vi ikke ser henne og lar henne få moroa si. Hun gjør det faktisk bare med oss, siden hun kjenner og bor med oss og hundene. Morsomme dyr. Endret 9. januar 2014 av heihade
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Katten hos mamma og pappa er sånn, men han leker bare i to minutter så gidder han ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå