Meline37 Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hvordan ville du - dere reagert dersom daten deres fantaserte om å gi deg flere menn i senga? Altså at han tennte på det? Har en date som sier han gjør, og jeg får dårlig selvtillit av det, og føler at han bare leker med meg. Jeg føler at han egentlig ikke er interessert, men samtidig så kontakter han meg hyppig hele tiden, og hvis jeg ikke svarer så skriver han at han blir såret.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 "Gi flere menn"... involvere andre menn inn i sexlivet? Fantaserte, ikke noe problem. Utføre, ikke uten min egen lyst og vilje. Hvorfor får du dårlig selvtillit av det? Du skriver at han er en date, men ikke noe om dere har sex eller om dere bare har snakket om det. Anonymous poster hash: 58508...3b7
Meline37 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2014 Vi har sex , og han er en date av meg. Han snakker at han tenner sinnsykt på å se andre menn knulle meg.... jeg tar det som et nederlag at han sier det. jeg spurte han da om han synes det var greit at jeg knullet andre menn uten at han var med... da sa han nei, da ville han ikke møte meg mer hvis jeg gjorde det. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om dette...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Vi har sex , og han er en date av meg. Han snakker at han tenner sinnsykt på å se andre menn knulle meg.... jeg tar det som et nederlag at han sier det. jeg spurte han da om han synes det var greit at jeg knullet andre menn uten at han var med... da sa han nei, da ville han ikke møte meg mer hvis jeg gjorde det. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om dette... Jeg tenker at dere ikke passer sammen. Kanskje virker ting mellom dere fint ellers, men dere er alt for ulike seksuelt. Dere tenner på og ønsker forskjellige ting hvor hans ønske går på tvers av ditt, virker det som. Siden du ser på det som et nederlag at han vil se deg med andre menn regner jeg med at du ønsker et sexliv som er 100% mellom deg og partner, uten andre, selv om du spurte om det var greit uten han. Anonymous poster hash: 58508...3b7
Steinar40 Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Hvordan ville du - dere reagert dersom daten deres fantaserte om å gi deg flere menn i senga? Altså at han tennte på det? Har en date som sier han gjør, og jeg får dårlig selvtillit av det, og føler at han bare leker med meg. Jeg føler at han egentlig ikke er interessert, men samtidig så kontakter han meg hyppig hele tiden, og hvis jeg ikke svarer så skriver han at han blir såret. Fyren er helt enkelt feilkobla. Noe en viss andel av folk er. Og hvis du har litt vett så avslutter du alt sammen umiddelbart. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Det høres ut som han jeg dater? Hjælp.... Jeg vil gjerne ha det, men jeg føler meg også "brukt" når jeg ser det skikkelig for meg. Og han vil helst bestemme hvem han andre jeg skal ha meg med mens han ser på er.......... Jeg vil bestemme det selv og han skjønner ikke helt hvorfor... Det er jo bare sex og så kan fyren stikke for alltid? Hm Anonymous poster hash: 1ff05...6c4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Synes vel det er veldig rart av en date å foreslå slikt på alvor... Anonymous poster hash: fbf38...e12 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 Har samme situasjonen som deg... Føler meg presset til å spinne på en fantasi som ikke er min egen.<br /><br />Ønsker samtidig å være åpen, nysgjerrig og romslig. Men jeg forstår ikke at det kan tenne å se kjæresten sammen med en annen??Anonymous poster hash: 773b4...163
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Eksen min fantaserte om dette. Han ville ha trekant, han ville se meg suge noen bak en vegg osv. Det er mange fantasier der ute. Alt trenger ikke å leves ut live. Jeg bryr meg ikke, så lenge vedkommede respekterer at det er hans fantasier, ikke mine. Kanskje er det klaff, kanskje ikke. Men fantasiene hans tar jeg ikke så personlig at jeg lar det gå ut over meg selv emosjonelt, som du gjør. Anonymous poster hash: 306a7...53c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå