AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har barn, men ønsker flere. Jeg er 37 år, singel og tiden går. Jeg bruker nettkanaler for å prøve å finne meg en mann. Men hvor lett er det å finne en mann som vil ha barn i min alder? Itillegg har jeg havnet på dater og gitt meg i kast med menn før , som forteller etter en stund at de ikke ønsker barn fordi at de føler seg for gammel. Jeg har skrevet det klart på profilen min at jeg ønsker barn i et fremtidig forhold, men allikevel så er det en haug med folk som svarer som egentlig ikke ønsker barn. Jeg lurer på om jeg skal gi blaffen i å tenke på å få en familie med den nye mannen i mitt liv, og heller konsentrere meg om de to barna jeg har. Og hvis jeg finner en mann som jeg kan leve med så må jeg kunne være sammen med han både med og uten barn sammen. Hva mener dere om dette? Anonymous poster hash: 7b433...c2f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Trådens tittel er litt misvisende i og med at du ikke legger til at du allerede har to barn. Anonymous poster hash: 01e3d...c15 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har barn, men ønsker flere. Jeg er 37 år, singel og tiden går. Jeg bruker nettkanaler for å prøve å finne meg en mann. Men hvor lett er det å finne en mann som vil ha barn i min alder? Itillegg har jeg havnet på dater og gitt meg i kast med menn før , som forteller etter en stund at de ikke ønsker barn fordi at de føler seg for gammel. Jeg har skrevet det klart på profilen min at jeg ønsker barn i et fremtidig forhold, men allikevel så er det en haug med folk som svarer som egentlig ikke ønsker barn. Jeg lurer på om jeg skal gi blaffen i å tenke på å få en familie med den nye mannen i mitt liv, og heller konsentrere meg om de to barna jeg har. Og hvis jeg finner en mann som jeg kan leve med så må jeg kunne være sammen med han både med og uten barn sammen. Hva mener dere om dette? Anonymous poster hash: 7b433...c2f Jeg mener at det jeg har uthevet er riktig. Du har to barn, det er det vanligste og er "mer enn nok" å håndtere for de fleste. Du bør prioritere å gjøre deres oppvekst best mulig, ikke å sortere potensielle stefedre for dine nåværende barn etter hvorvidt de ønsker å gi deg barn nummer tre og fire. Anonymous poster hash: 74585...313 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Hvor lett er det å finne en mann som vil ha barn *punktum* vanskelig Anonymous poster hash: 7b252...a9b
Berit Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Jeg lurer på om jeg skal gi blaffen i å tenke på å få en familie med den nye mannen i mitt liv, og heller konsentrere meg om de to barna jeg har. Og hvis jeg finner en mann som jeg kan leve med så må jeg kunne være sammen med han både med og uten barn sammen. Anonymous poster hash: 7b433...c2f Enig i dette du sier her
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Ja, jeg tror det er vanskelig å finne en mann i min alder som virkelig har lyst å ha barn før det er for sent. Til nå har jeg ikke klart det. Har gått på dater men jeg føler ingen har i tanken å få barn i den alderen. Er mest kvinnene tror jeg. Men ja er heldig som har de to barna jeg har. Og jeg tror ikke jeg gidder å løpe desperat etter menn for å finne ut hvem som kan gi meg en familie av de. Anonymous poster hash: 7b433...c2f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Du bør vel satse på en som ikke har barn fra før i så fall. De mennene som har barn fra før er ofte ikke så opptatt av å få flere. Anonymous poster hash: dcfbf...1a6 1
JayGatsby Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har barn, men ønsker flere. Jeg er 37 år, singel og tiden går. Jeg bruker nettkanaler for å prøve å finne meg en mann. Men hvor lett er det å finne en mann som vil ha barn i min alder? Itillegg har jeg havnet på dater og gitt meg i kast med menn før , som forteller etter en stund at de ikke ønsker barn fordi at de føler seg for gammel. Jeg har skrevet det klart på profilen min at jeg ønsker barn i et fremtidig forhold, men allikevel så er det en haug med folk som svarer som egentlig ikke ønsker barn. Jeg lurer på om jeg skal gi blaffen i å tenke på å få en familie med den nye mannen i mitt liv, og heller konsentrere meg om de to barna jeg har. Og hvis jeg finner en mann som jeg kan leve med så må jeg kunne være sammen med han både med og uten barn sammen. Hva mener dere om dette? Anonymous poster hash: 7b433...c2f Det er ganske lett vil jeg tro da det er mange menn som er ute etter ligg.Om han vil stille opp i ettertid er ikke sikkert, men det finnes mange der og. Jeg tror det er gangke lett om dama har en god personlighet og et fint utseende.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jeg fylte 35 for noen måneder siden og har datet flere via nettdating som ønsker seg familie. Jeg tror det har noe med å gjøre at jeg er ganske pen og veldig omsorgsfull og snill. Det har ikke klaffet med noen av disse mennene,pga.mangel på kjemi fra min side. Men det virker ikke som noe stort problem å finne seriøse menn i slutten av 30- og begynnelsen på 40-årene som ønsker seg barn. I hvert fall om de ikke har fra før. Anonymous poster hash: dcfbf...1a6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Syns det er alt jeg snubler over, menn som vil ha barn, som er noe herk når jeg ikke vil ha barn selv. Men du har jo to barn fra før, hvorfor ønsker du å skape en "mine,dine,våre barn" situasjon? Hva med å foksuere på de to du har, istedet for å stresse med å lage en til med en ny far. Anonymous poster hash: 412ae...a55
Gjest rådyr Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Meld deg inn på Sukker. Der er alle mennene jeg klikker inn på barnløse og ønsker barn, helst med en gang. Føles som det gjelder 90 % av menn mellom 35 og 45 iallefall. Flesteparten av de resterende virker også som de er klar for fler, om de treffer en kvinne som ønsker det. Synd for meg da, som er ferdig med reproduksjon...
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 ja jeg får melde meg inn på en nettkanal å se... Jeg har ikke samme erfaring av mennene som dere har. jeg får inntrykk av at mange er bare ute å leker seg og har det gøy, dvs de ønsker seg en fast elskerinne, men de ønsker ikke barn.... Anonymous poster hash: 7b433...c2f
Gjest rådyr Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 ja jeg får melde meg inn på en nettkanal å se... Jeg har ikke samme erfaring av mennene som dere har. jeg får inntrykk av at mange er bare ute å leker seg og har det gøy, dvs de ønsker seg en fast elskerinne, men de ønsker ikke barn.... Anonymous poster hash: 7b433...c2f Har det noe med bildene du legger ut? Jeg får aldri slibrige meldinger, men er også godt påkledt på alle bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå