scorpion73 Skrevet 14. juni 2002 #1 Skrevet 14. juni 2002 Nå begynner jeg å stresse for fullt, hvor for må en ikke spørre meg om, har jo egentlig mange dager igjen ennå, men............. Det værste stresset kom vel sist fredag, da jeg og min kjære skulle hente dressen hans på brudebutikken( han har kjøpt seg froakcoat) Nei da hadde hun i butikken misforstått hvilken dag vi skulle komme, så siden vi ikke kom den dagen hun trodde vi skulle komme og hente den, så hadde hun leid ut dressen hans. KRISE........................ Neida det ordnet seg, hun bestilte inn en ny en som kommer om ca en uke PHU!!!!!!!! Så har vi ikke fått skikkelig svar fra alle enda, selv om svarfristen gikk ut 1.juni. Noen mennesker er bare sååååååååååå uhøflige!!!!! Men det går seg vel til det også. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve kjolen min engang til i går kveld, bare for å være sikker på at undertøyet jeg hadde kjøpt gikk under der. KRISE igjen........... viste jeg hadde lagt på meg litt, men ikke så mye, den mangler ihvertfall 5 cm i ryggen, så hvis noen har et forslag på hvordan en slanker ryggen så kom med det. Ellers så begynner det meste å ta form, bortsett fra at ingen av de prestekontorene jeg har ringt har notene til gammel brudemarsj fra nord gudbransdalen( den kronprinsparet brukte som utgangsmarsj) Bestemte meg egentlig for at jeg ikke ville ha tiara her om dagen, fordi jeg ikke fant noen jeg syns var helt meg,men i dag gikk jeg inn på et parfymeri her i Volda, og der lå den, helt meg. Falt helt pladask med engang.................... til den nette sum av 598 kr, så jeg synes ikke det var så ille heller. Så nå er jeg egentlig kommet over det værste stresset siden jeg har tømt meg til dere. Takk for at du ville lese helt hit.......... Vil ellers ønske alle sammen her inne lykke til vidre i planlegginga
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2002 hello er det ingen andre osm skal gifte seg i juli her, nå??????? Noen som kan komme med noen gode tips til meg, om hva jeg ikke må glemme................
AnitaN Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Hei å hå....jeg skal gifte meg 6 Juli, så du er ikke alene :D Har stort sett det meste under kontroll,eneste vi ikke har ordnet ennå er musikken......vi skal ha stereoanlegg,så det er bare å lage cd'er med god dansemusikk,tenkte vi skulle laste ned endel fra nettet. Vi gifter oss i Sør-Trøndelag og bor i Stavanger så mammaen min har ordnet en god del,heldigvis :D Vi drar oppover så snart skoleferien begynner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå