Lucid Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Det finnes sikkert tråder om det samme, kan hende at jeg selv har opprettet tråd om dette tidligere, men klokka er halv 9 på morgenen og hjernen min virker ikke helt som den skal grunnet søvnmangel. Hva var det jeg skulle spørre om? JO! Akrylnegler, noen som har en bra nettside hvor man får kjøpt diverse utstyr og akryl til negler? Har vært en runde gjennom ebay, og fant en del fancy dill-dall, men jeg er i første omgang ut etter mer pulver, hovedsaklig clear og en coverpink som faktisk dekker det som skal dekkes. Fikk et startersett i bursdagsgave og er kjempefornøyd, men til min store skuffelse var boksene med clear, white og pink bare halvfulle, så det er snart tomt. Spesielt etter at jeg innså at det var en fordel å blande clear inn i glitter. Mao duger det ikke med de små boksene, jeg vil ha noe med mer innhold i. Skulle også ha hatt en elektrisk drill for en nybegynner, og fler tomme beholdere med lokk som jeg kan blande i. Samt et sett med øvelsesnegler. Og et sett med koster som ikke spiser all akrylen. De jeg har nå er ganske greie, men jeg plages med at akrylen liksom setter seg fast inne i kosten, så innen jeg er ferdig med en negl er kosten full av akryl, så jeg må ned i aceton for hver negl hvis jeg vil ha et "rent" design. Og sånn dehydrerende-sak og primer. Er fullt klar over at et raskt google-søk nok hadde hjulpet meg, men saken er den at jeg ikke har den beste økonomien, mao. må jeg ha noe som ikke svir av meg hele lommeboka, samtidig som at jeg får mye for pengene. Men jeg vil heller betale litt mer for et bra produkt som varer lenge, i stedet for å kjøpe noe veldig billig som går tomt nesten med en gang.. Og så er det dette med toll og shipping i tillegg da. Hjelp? Hvis noen har generelle tips til ei som nettop har begynt så hadde det vært veldig fint det også.
OPIgirl Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 (endret) http://www.nail4you.no ? Endret 8. januar 2014 av OPIgirl
Lucid Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2014 Oi, det var faktisk ikke så dyrt heller. Har du prøvd det selv? Blir det sendt i fra norge?
Lucid Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2014 (endret) . Endret 8. januar 2014 av Lucid
OPIgirl Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Oi, det var faktisk ikke så dyrt heller. Har du prøvd det selv? Blir det sendt i fra norge? Nei, jeg har ikke prøvd noe derfra. Tror det blir sendt fra norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå