Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få ut litt aggresjon her. Noe jeg OFTE ser på Samliv og relasjoner er tråder som "Forventer hun at jeg skal kysse henne?" eller "Burde jeg gå fra han?" og den veldig vanlige "Er han utro?".

For guds skyld, folk! Vi kan da ikke vite om han er utro eller om hun vil ha kyss eller ikke. Kom ikke her og spør random folk på nettet om slike spørsmål, snakk vel heller med vedkommende eller nære venner.. Ah, the humanity.

Takk for meg.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk ønsker råd/tips. Må være lov det. Tror ikke noen som lager sånne innlegg mener at andre skal kunne svare ja/nei på spørsmålet.

• Liker 10
Gjest Kasøblå
Skrevet (endret)

Jeg har såpass troa på menneskeheten at jeg ikke tror at de er så dumme som du tror, da.

De vet sikkert at vi ikke er aliens.

Endret av Kasøblå
Gjest Violetta
Skrevet

Det er langt bedre med slike tråder enn tråder med den totalt intetsigende tittelen "Hei".

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Veldig uenig med trådstarter.

Når man står midt oppi en situasjon med fullt av irrasjonelle følelser kan det være vanskelig å se fakta for hva den er, noen utenforstående kan se på saken med relativt objektive øyne og komme med innspill som kan hjelpe vedkommende.

Anonymous poster hash: daf90...f63
  • Liker 5
Skrevet

Det er langt bedre med slike tråder enn tråder med den totalt intetsigende tittelen "Hei".

Ja, for jeg er forfatter og vet nøyaktig hva slags tittel jeg burde ha.

AnonymBruker
Skrevet

veit du hva TS jeg er ganske enig. det gjentar seg hele tiden jo! å den standart "er jeg gravid?" tråden som dukker opp minst en gang om dagen. ingen her som veit om folk er gravide vel...

Anonymous poster hash: 90407...91d
  • Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Ja, for jeg er forfatter og vet nøyaktig hva slags tittel jeg burde ha.

Jeg er sikker på at du hadde klart noe bedre om du hadde prøvd. Du klarte jo helt fint å uttrykke det du ville i innlegget.

• Liker 3
Skrevet

Stått opp med feil fot idag? :)

Skrevet

Jeg er sikker på at du hadde klart noe bedre om du hadde prøvd. Du klarte jo helt fint å uttrykke det du ville i innlegget.

Fikk folk til å lese den, gjorde jeg ikke?

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg tror flere hadde lest om du gadd å lage ordentlig overskrift.

• Liker 1
Skrevet

Du er veldig dårlig på å ta kritikk selv, noe du burde være når du lager en tråd bare for å kritisere andre.

• Liker 6
Skrevet

Hei.

Jeg synes at folk kan få lov til å spørre andre om råd, uten at de nødvendigvis tenker at personene her inne kan gi dem noe fasitsvar. Men jeg er enig i at de emnene du nevner, ofte gjentas og gjentas. Enkelte ganger kan man sikkert finne lignende tråder ved å bruke søkeforumet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen spørsmål.

1. Mange spørsmål og tråder er individuelle, i den forstand at man ikke får helt de rådene man søker når man søker opp gamle tråder.

2. Det er ikke sikkert DU har svart i gamle tråder. Er fint med nye innspill.

3. Hvis jeg tror jeg er gravid, hvordan kan jeg søke opp en annen tråd? Der står det jo om en annen som er gravid. De kan jo ikke vite om jeg også er gravid i nutid, det kan jo bare mennesker gjøre hvis jeg oppretter en tråd. Hm?

Anonymous poster hash: 24263...998
Gjest Awzm me
Skrevet

Enig med ts i at det er ganske mange dumme og unødvendige tråder hvor det ser ut til at trådstarterne forventer at vi vet hva som er rett eller galt

Gjest Elseby13
Skrevet

Det er svært vanskelig når man står midt i et samlivsproblem å tenke rasjonelt. Da er det veldig greit å lufte sine tanker i et slikt forum. Man får forskjellige typer svar og blir i stand til å se saken fra ulike sider. Ingen ber om fasitsvar her, men svar basert på egen erfaring.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Gjest Eurodice
Skrevet

Eller "Hjelp!" uten mer tekst.

Skrevet

Kanskje fordi folk vil ha andres meninger, eller bare noen å snakke med...

Jeg føler meg bedre etter å ha laget nytt emne, å si det jeg føler eller er usikker på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...