Gå til innhold

Girls ! Er tattoo HOT or not ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om dere damer/jenter tiltrekkes av gutter/menn med tattovering(er) !?

Anonymous poster hash: 58362...a3b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Not...

Anonymous poster hash: 8863f...f1f

• Liker 4
Skrevet

^ Du et vi kan se at du er én og samme bruker?

• Liker 21
Skrevet

En mann som har tatoveringer som betyr noe for han kan være fint. Men svære tribals er lite sexy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det gjør meg ikke så mye, men jeg foretrekker uten tatovering.

Anonymous poster hash: 5cc3c...4a9
AnonymBruker
Skrevet

Forbinder tattoveringer med hipsters som tror de er såååå spesielle og dyyype fordi de har en tattovering.

Anonymous poster hash: b053b...c80
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tatovering er stygt. Så mange som vil vise at de er blitt "voksen" ved å ta seg tatovering, er det virkelig det man forbinder med voksenhet? Og så mange andre som tar det fordi musikk er livet, livet er som en rose, osv og skal representare masse bs som ikke er nødvendig å ha på huden sin. Tattoveringer er usexy ganger tusen, har aldri vurdert å ta det noen gang.

Anonymous poster hash: 8863f...f1f

• Liker 1
Skrevet

Veldig sexy, spør du meg. Kjæresten min har mange :wow:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uhm, hot or not? En tatovering er noe man skal ha hele livet, det sier seg selv at det går til helvete om man skal velge ut fra om det er in eller ikke...

Tatoveringer er pent og stilig om det er riktig tatovering på riktig person, utført av en god artist og valgt fordi individet som bærer den ønsket seg den med god grunn. Tatoveringer er derimot jækla trist om de er tatt for å være tøff og imponere andre...

Anonymous poster hash: 33d6a...c06
  • Liker 1
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg kan sette pris på en bra tegnet tatovering som passer kroppen og personen den sitter på.

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan forbinde det med hipsters, eller at de skal bety så mye dypt/bullshit. De jeg kjenner som er veldig glade i tatoveringer og er dekket av en god samling er så utrolig langt fra hipster man kan komme, og tatoveringene har sjelden en dypere betydning eller funksjon enn at de skal se bra ut.

• Liker 2
Skrevet

H -to the OT! :danse:
Elsker menn som har masse tattiser over alt, men det finnes selvfølgelig en grense der også. Helst ingen i ansiktet eller langt oppover halsen også måå det være litt mellomrom mellom hvær slik at man ser at det er tatoveringer og ikke bare skitt.

• Liker 1
Skrevet

Tatoveringer gjør for det meste hverken noe fra eller til. Synes forøvrig at de fleste tatoveringer er ganske kjedelige, tildels latterlige og ser ofte mer ut som om vedkommende har fått seg tatovert bare fordi det er " in". De fleste jeg kjenner på min alder har en eller annen tatovering så det er egentlig mindre spesielt enn å ikke ha noen.

Synes det kan være fint når noen har tatovert noe som virkelig betyr noe for dem.

Gjest Bringebær55
Skrevet

Tatoveringer kan være noe av det styggeste jeg ser og det kan være dritkult. En tatovering er ikke bare en tatovering, mye som spiller inn; kroppen, plassering, designet, utførelsen og hvis det ligger noe mer bak enn bare ønske om blekk på kroppen, en kul historie eller noe, så er det og med på å gjøre tatoveringen bra.

Skrevet

Det kan være hot, men hvis det er tribal og andre tacky tatoveringer er det not.

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo litt an på hva det er, men en kjekk fyr blir bare enda bedre med sleeves... :hoppe:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

NOT! gjelder både på menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 3d15d...431
  • Liker 1
Skrevet

Det kommer an på tatoveringa. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...