Flynn Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hei! Jeg er en jente på 21 år som for det meste ikke har slitt så mye med kviser og uren hud, jeg har for det meste hatt ren hud i fjeset med få ujevnheter og kviser. Men jeg startet på p-piller da jeg var ca 18, og føler at det har brakt med seg noen hudproblemer. Jeg gikk først på Loette, men pga dårlig opplevelser med det merket, byttet jeg til Microgynon og har vært fornøyd. Stabil syklus, og enkelt og problemfritt å hoppe over mensen. Derfor har jeg hoppet over de par siste gangene nå, bare fordi det er lettere å slippe å ha mensen og kunne unngå smerter. Men jeg har i det siste oppdaget at jeg har fått flere og flere urenheter og kviser i ansiktet. Kan dette ha noen sammenheng med p-pillemerket Microgynon eller kanskje det at jeg hopper over? Jeg får spesielt småkviser på haken og rundt munnen, og de er ikke store, men kan være vonde og vanskelige å klemme. Dette har nå endt med mange røde flekker i fjeset på en gang, og syns ikke det ser bra ut uten sminke, og kan være vanskelig å dekke over, i tillegg føler jeg at å lesse på med concealer og foundation bare gjør vondt verre. Noen som har noen meninger, råd, erfaringer, tips eller lignende å komme med etter det jeg beskriver? Blir veldig glad for svar
Gjest BabyBlue Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Noen får finere hud av p-piller, for andre fører det til urenheter. Spørs hva merket er og hvordan kroppen din reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå