nillepose Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Om du først har klikket det inn på denne, må du se hele. Jeg kan med hånden på hjertet si at ordtrykket "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" hihi :D Snurringa med bena er best.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Og hvorfor så du på denne "intelektuelle" videoen, om jeg tør spørre?Anonymous poster hash: 7c7cf...f4f
nillepose Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2014 Fordi jeg synes den er underholdende og morsom Sære folk er alltid litt gøy! Er jo også mest sannsynelig laget for å tulle.
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Bevaremegvel. Kanskje han burde øke både kvelds og dagsdosen sin... 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Fordi jeg synes den er underholdende og morsom Sære folk er alltid litt gøy! Er jo også mest sannsynelig laget for å tulle. Ble du tent av bendansen?Anonymous poster hash: 7c7cf...f4f
nillepose Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2014 Helt klart, det renner i sofaen her nå
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Han var jo veldig morsom - og flink. Men det er utrolig at den type bevegelser er mer eller mindre normalt og kurant om det hadde vært en kvinne som gjorde det. Egentlig så den mest ut til å parodiere fjollete oversexifisering av kvinner. Anonymous poster hash: 87eaa...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Han var jo veldig morsom - og flink. Men det er utrolig at den type bevegelser er mer eller mindre normalt og kurant om det hadde vært en kvinne som gjorde det. Egentlig så den mest ut til å parodiere fjollete oversexifisering av kvinner. Anonymous poster hash: 87eaa...9ca Det tenkte jeg også, men om ikke tror jeg at Hoppetaujenta har rett. Sterkere doser morgen og kveld. Anonymous poster hash: 1441d...a58
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 jeg ventet forgjeves.... Anonymous poster hash: c9c4f...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå