AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har møtt en på nettet som jeg hat snakka rn del med. Vi møttes på tinder (lol, i know) men siden har vi snakka sammen på Facebook og snapchat. Han virker som en super fyr, god jobb, kjekk, samme interesser som meg osv. I ukedagene er han på jobb og bor utenfor byen, mens nesten hver helg bor han i byen. Vi har aldri møttes face2face pga at han jobber mye, jeg studerer mye, han bor kun i byen hvor jeg bor i helgene og vi har begge mye å gjøre generelt i livene våre. I har spurt hverandre noen ganger om vi skal møtes ute på byen, men det har aldri passa for begge samtidig.. Men jeg har bestemt meg for at neste gang han spør om jeg er ute, så skal jeg er ute, med eller uten vilje. Hvis han spør og jeg ikke er ute, skal jeg hive på meg finstasen og tilfeldigvis være ute( man må være litt utspekulert i dagens samfunn heheh). Vil så gjerne møte han! Han virker så utrolig snill og kul. Vil ikke nødvendigvis ha han som kjæreste for jeg vet jo ikke hvordan han er i virkeligheten, men holder ingen kort lukket for å si det på den måten. Jeg har så lyst til å ha sex med han. Høres teit og rart ut, men med noen spesielle gutter så føler jeg at jeg har så lyst på dem(veldig sjeldent!). Han har så gode verdier, fin kropp og en super søt! Men bøir det veldig feil og slutty å ha sex med han første gang jeg ser han? Jeg skal selvfølgelig se ann situasjonen og dersom jeg føler at vi kan bli noe mer, så vil jeg ikke ha sex med han første gang. Jeg er 23 år og har aldri gjort noe sånt før, altså vært litt wild og bare hatt sex med en nesten random, føler det er noe som må oppleves. Uansett hvor teit det også høres ut. Hva tenker dere? Noen som har gjort kor så "wild" før? I så fall hvordan gikk det?Anonymous poster hash: 1603d...805
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Ikke ha sex hvis det ikke føles riktig. Vent å se ;-) hold igjen litt. Da blir det innenfor din komfort sone hvis han velger å bli mer kjent med deg Anonymous poster hash: 3245e...c29
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Må tydeligvis prøve Tinder. Er det noen delikate menn over 30 der? Anonymous poster hash: 874b1...eb3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Må tydeligvis prøve Tinder. Er det noen delikate menn over 30 der? Anonymous poster hash: 874b1...eb3 Anonymous poster hash: a13ac...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå