Bex Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hei! Jeg trenger kanebo-hjelp!! Bruker idag kanebo sil lotion moistog emulsion moist og er superfornøyd! Nå er rensen min tom, og har vært innom to kicks parfymerier for å få hjelp. Men får jo ikke svar på det jeg spør om, de bare forsøker å selge meg allverdens peeling, masker etc. Og synes de har så dårlige hjemmesider. Noen som har erfaring med dette dobbelt-rens opplegget deres? Er det verdt å bruke penger på?? Og hvilken kombinasjon av produkter har du? Jeg har fet, men fultfattig hud og bruker mascara, øyeskygge og mineralfoundation daglig. Håper noen kan hjelpe mer enn damene hos kicks
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har brukt det tidligere og var fornøyd.
Bex Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2014 Hvilke produkter, da? Er jo så mange forskjellige, olje, krem, skum... Og må man ta dobbel rens? Trengte virkelig litt råd fra damene hos kicks, men ble som sagt bare mer forvirra...
Gjest BabyBlue Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Ser for meg at kanebo er et merke som fokuserer på å gi næring til huden pluss at de er bevisste på anti age? Sjekk makeupalley, der burde det stå litt om de forskjellige variantene
Viktualia Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 På Steen og strøm har jeg fått god hjelp i Kanebo-disken.
Bex Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2014 På Steen og strøm har jeg fått god hjelp i Kanebo-disken. Var der jeg var, som jeg bare ble fortvila etter å ha vært, Fikk null info om rens (som jeg spurte om), men fikk forklart hva allverdens skrubber, masker og superprodukter var. Tror jeg må prøve et mindre parfymeri, jeg, der den ansatte sannsynligvis ikke får provisjonslønn (som jeg følte hun på S&S gjorde...)
Viktualia Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Var der jeg var, som jeg bare ble fortvila etter å ha vært, Fikk null info om rens (som jeg spurte om), men fikk forklart hva allverdens skrubber, masker og superprodukter var. Tror jeg må prøve et mindre parfymeri, jeg, der den ansatte sannsynligvis ikke får provisjonslønn (som jeg følte hun på S&S gjorde...) Det var synd! Jeg har pleid å snakke med en voksne dame med litt øst-europeisk aksent som har vært veldig kunnskapsrik og hjelpsom, men det kan jo hende hun har sluttet. Jeg er nemlig ikke ute etter å kjøpe alle de dyre produktene deres i det hele tatt, og følte ikke at hun maste om annet enn basisprodukter i den "rimelige" enden av skalaen
Bex Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2014 Det var synd! Jeg har pleid å snakke med en voksne dame med litt øst-europeisk aksent som har vært veldig kunnskapsrik og hjelpsom, men det kan jo hende hun har sluttet. Jeg er nemlig ikke ute etter å kjøpe alle de dyre produktene deres i det hele tatt, og følte ikke at hun maste om annet enn basisprodukter i den "rimelige" enden av skalaen Da skal jeg kikke etter henne når jeg er innom Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå