prinsesseemily Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Jeg har hatt spotify premium i godt over et år nå, men det er noe jeg aldri har skjønt. Jeg har lastet ned sanger til pcen min og overført dem til spotifyen, så klarer jeg ikke å laste dem ned til mobilen. Spillelisten med musikk fra pcen kommer jo opp på mobilen min, men det går ikke an å laste ned og når jeg trykker på en sang i listen, så kommer det bare opp en liten grå boks nederst som sier "The track is not available" Har prøvd flere ganger men det går ikke. Dette er utrolig irriterende.. Noen som har opplevd det samme og som har funnet ut av hva det er eller hva man må gjøre? Endret 7. januar 2014 av prinsesseemily
isbiten. Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Har du markert for "avaliable offline" til høyre ovenfor selve spillelisten på pcen din?
prinsesseemily Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2014 ja, det har jeg, det skjer akkurat det samme
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Det skal jo bare være en enkel "bryter" innpå spillelista? sånn "available offline" Anonymous poster hash: f05f4...6aa
prinsesseemily Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2014 Har du markert for "avaliable offline" til høyre ovenfor selve spillelisten på pcen din? Ja, det har jeg også gjordt, men det går fortsatt ikke
Påfugl Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Hvis det bare er snakk om sanger du først har lastet ned til pcen og så spilt av i spotify så er det ikke mulig å laste de ned til mobilen fordi de ikke finnes på spotify. De er lagret på pcen din og spotify blir da bare avspiller. Hvis du vil ha de samme sangene på mobilen må du overføre de til mobilen først, før de så kan spilles av fra mobilen med spotify som avspiller igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå