stjernehimmel Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Har skikkelig lyst til å ha en fuckfriend. Har tenkt masse på det den siste tide. Og har vurdert det veldig seriøst. Problemet er bare hvem og hvor skal jeg finne han? Noen som har tips og/eller erfaringer? 1
Tarsan97 Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Han ? 99% av den mannlige befolkningen i Norge tømmer seg gjerne i hva som helst dersom du overbeviser dem att de ikke blir tatt for det... 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 DatingsiderAnonymous poster hash: 7206a...40c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Tar du imot søknad via PM ;-) Men seriøst, en jente som ikke ser ut som et takras trenger vel ikke å anstrenge seg noe voldsomt mye med å finne seg en? Gå på byen og fin deg en der? Anonymous poster hash: a400d...dbf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Datingsider. Og ja, jenter kan finne en tilfeldig kukk på en halvtime, men det er som regel svært lite tilfredsstillende. Skal man ha en fuckfriend vil man vel gjerne ha en som også er en god sexpartner, holder avtaler, møter opp osv? Og det krever en del mer jobb. Anonymous poster hash: aef5c...cef
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Dette lurer jeg også på. Jeg tror heller ikke på at jenter kan få seg noe på en halvtime. Det er en myte menn har funnet opp. Og for å klargjøre, jeg ser ikke ut som et takras. Anonymous poster hash: a7080...b3f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 jeg har hatt kompis som fuckfriend starta med sex i fylla å fant ut at i senga var det eneste stedet vi faktisk passa sammen Anonymous poster hash: 87667...8a2
andy capp Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Har prøvd det opplegget der, min erfaring med de jeg hadde et slikt opplegg med, var at de fikk følelser etterhvert. Selv om jeg hadde vært klar og tydelig hele veien på at det kun var sex, endte det opp med at jeg ble den store stygge ulven som bare utnyttet de stakkars damene Vil nok tenke med godt om før jeg blir med på noe slikt igjen, nesten så jeg vurderer skriftlig avtale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå