Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange venner har dere, som dere er jevnlig sammen med. Og alder?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ca 3. De er 16.

Anonymous poster hash: ecac8...10b
AnonymBruker
Skrevet

0 venner som jeg er jevnlig sammen med.

Har ei veninne som jeg har kjent siden barnehagen, men møter henne egentlig ikke så ofte. blir vel mest ett par ganger på sommeren, selv om vi bor 1 km unna hverandre. Også har jeg ei som jeg ikke har møtt på 2 år. Men hun bor ikke her.

Jeg er 20 :)

Men jeg har kjæresten min da, så jeg klarer meg heldigvis fint :)

Anonymous poster hash: b2b2d...f6a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Altfor få :(

Anonymous poster hash: fbaa4...512
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Er 21. Har 5, men ikke alle er én gjeng.

AnonymBruker
Skrevet

For det første er det forskjell mellom fortrolige venner i den indre sirkel, og alle godværsvennene noen har. Det er ganske vanlig at man bare har en av delene, altså noen nære venner og få perifere, eller mange perifere men ingen nære.

Jeg har en venninnegjeng på 5 stk jeg møter noen ganger i året, og 3 av dem holder jeg jevnlig kontakt med og kan snakke om fortrolige ting med. Jeg har også gode, nære venninner i andre land, som jeg dessverre ikke får sett like ofte, men som jeg også kan snakke fortrolig med. Så har jeg et par gode guttevenner jeg også regner som ganske nære. Utover det har jeg flyttet et par ganger de siste årene og har ikke rukket å bygge opp en stor omgangskrets her jeg bor nå, men jeg møter jevnlig en stor gruppe perifere bekjente og kan drikke vin, spise middag og sånn med venninner som ikke er så veldig nære enda.

Anonymous poster hash: 9333c...d56
AnonymBruker
Skrevet

0 gode venner jeg kan snakke mye og godt sammen med. Men har søsteren og samboeren min, så jeg overlever :) Jeg er 24.

Anonymous poster hash: eb4fe...7ed
AnonymBruker
Skrevet

Har to veldig nære venner, og 3 andre venner jeg er glad i og er med av og til.

Anonymous poster hash: e6042...854
Skrevet

Ingen, foruten min mann. Har ikke behov for å være regelmessig sammen med mine venner. Men jeg har selvsagt god kontakt med dem ellers selv om vi ikke møtes jevnlig, deriblant min bestevenninne.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er 21 og har 4 gode venninner som jeg finner på ting med jevnlig. Utenom har jeg søsteren min og kjæresten min. Så det er vel 6 stk da, i guess :)

Skrevet

Har egentlig ingen føler jeg, Men der er flere jeg på en måte kan ta kontakt med om jeg vil ha selskap. Problemet er bare at jeg ikke liker å "mase" på folk.

AnonymBruker
Skrevet

Er i en vennegjeng på 8 stykker, og ser på alle dem som mine beste venninner, og vi møtes jevnlig når alle er hjemme. Ellers har jeg 4 andre jeg også ser på som bestevenninner. Har også utrolig mange gode venner jeg er sammen med hele tiden, og alle jeg danser sammmen med anser jeg som mine venner, da vi henger sammen utenom treninger. Også synes jeg de vennenne jeg har rundt om i landet, som jeg treffer når jeg er der også bør telles med. Har og har alltid hatt veldig mange venner, og kunne ikke vært mer takknemlig for de gode folkene jeg har rundt meg. <3

Anonymous poster hash: 97c48...a8b
Skrevet

Jeg flyttet mutters alene til et nytt sted i fjor høst, men her har jeg fått tre gode venninner. Der jeg bodde før bor mine beste venninner, to stk som jeg kan snakke med alt om, og ei til. De ser jeg ikke så ofte nå, 6 ganger i året kanskje.. 5 timers reisetid er litt mye. Ellers har jeg en del venninner der jeg vokste opp , ei veldig god ei og flere nokså gode. De ser jeg 2-3 ganger i året.

Skrevet

Jeg er 25, og har 2 jeg kan anse som mine bestevenninner, og 3 som er veldig nære men som jeg ikke ringer/går med jevnlig. Så har jeg en bestevenninne i søstra mi og selvsagt kjæresten min.

Skrevet (endret)

Min aller beste venn, på godt og vondt, er selvsagt samboer. Så er vi en venninnegjeng på fire som er veldig nære og vi treffes alle jevnlig. Selv om de fleste av oss ikke har kjent hverandre så lenge, anser jeg dem som veldig gode venninner. Mine beste faktisk.

Jeg har også en venninne som bor et par mil unna. Vi har kjent hverandre i 10 år, og selv om vi ikke har sett hverandre så ofte de siste årene er hun fortsatt en veldig nær venninne. En gang gikk det faktisk tre år før vi møtte hverandre igjen, men med en gang vi så hverandre var det som om tiden hadde stått stille. Slike venner er virkelig ekte venner!

I tillegg har jeg fem-seks stykker som jeg anser som venninner/gode bekjente.

Føler meg veldig heldig som har så mange flotte mennesker rundt meg, 2013 ble virkelig et gullår for meg! Jeg har slitt med en forferdelig ensomhet og har vært uten venner eller bekjente i en del år, som spilte en stor rolle da jeg fikk sosial angst og depresjon. Så det finnes håp for alle heldigvis :)

Endret av Kassiopeia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 8 venner jeg har jevnlig kontakt med, og tre jeg ser skjeldnere siden de bor langt borte, pluss en kjæreste. Er 40 :)

Anonymous poster hash: 14392...1d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...