AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #21 Skrevet 10. januar 2014 Okei, team "bare venner" og team "ikke bare venner", jeg fikk nettopp melding. Han spør om jeg vil bli med ut og spise (vi har ikke vært ute og spist alene sammen før, bare med andre venner til stede) og han gjør det på verdens mest knotete og innpakkede måte. Typ: "vil du møtes klokka da og da? siden jeg spiser middag på den tida og du sikkert også spiser kunne vi kanskje spist sammen?" Videre spør han om hva slags mat jeg liker og at han trenger bruksanvisning for å skjønne meg fordi han stadig blir forvirret over hvor unik og vidundelig jeg er. Jeg takket ja og foreslo pizza. Tolkning, anyone? Anonymous poster hash: f4134...b06
lalaB Skrevet 10. januar 2014 #22 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Var det jeg "fryktet" ja. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke GJØR noe, er ikke som at han ikke har hatt sjangsen heller Jeg syns nå det har virket som at han GJØR mye. Ut i fra hva du skriver så sier han jo klart og rett ut at han liker deg veldig godt, og han gir deg klemmer osv. Men kan jo være at han er usikker selv, for hva gjør DU?? hvordan reagerer du på hans måte å gi deg oppmerksomhet på? + : hvilke venner insisterer på å betale for kino og spandere mat osv? Selvfølgelig kan man spandere på venner også, men det bruker vel ikke å være et gjentagende fenomen, mellom de samme menneskene til stadighet? Okei, team "bare venner" og team "ikke bare venner", jeg fikk nettopp melding. Han spør om jeg vil bli med ut og spise (vi har ikke vært ute og spist alene sammen før, bare med andre venner til stede) og han gjør det på verdens mest knotete og innpakkede måte. Typ: "vil du møtes klokka da og da? siden jeg spiser middag på den tida og du sikkert også spiser kunne vi kanskje spist sammen?" Videre spør han om hva slags mat jeg liker og at han trenger bruksanvisning for å skjønne meg fordi han stadig blir forvirret over hvor unik og vidundelig jeg er. Jeg takket ja og foreslo pizza. Tolkning, anyone? Anonymous poster hash: f4134...b06 Jeg tolker dette som at han liker deg - helt klart. Men kan jo være han også er nervøs for å "ødelegge" vennskapet deres, og at han er usikker på hvor du står følelsesmessig i forhold til han. Iallfall er det ingen tvil, han liker deg - som mer enn en venn! Endret 10. januar 2014 av lalaB
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #23 Skrevet 11. januar 2014 Jeg syns nå det har virket som at han GJØR mye. Ut i fra hva du skriver så sier han jo klart og rett ut at han liker deg veldig godt, og han gir deg klemmer osv. Men kan jo være at han er usikker selv, for hva gjør DU?? hvordan reagerer du på hans måte å gi deg oppmerksomhet på? + : hvilke venner insisterer på å betale for kino og spandere mat osv? Selvfølgelig kan man spandere på venner også, men det bruker vel ikke å være et gjentagende fenomen, mellom de samme menneskene til stadighet? Jeg tolker dette som at han liker deg - helt klart. Men kan jo være han også er nervøs for å "ødelegge" vennskapet deres, og at han er usikker på hvor du står følelsesmessig i forhold til han. Iallfall er det ingen tvil, han liker deg - som mer enn en venn! Hva gjør jeg, hehe, vel, jeg dytter ham ikke akkurat vekk Jeg tar mye på ham (umulig å la være ), feks. stryker ham på armen, dulter borti ham, kiler ham når han erter meg (som bare får ham til å fortsette), sier alltid ja til å møtes, gir kompliment, viser at jeg bryr meg, osv. Klarer ikke å la være å smile hele tida når jeg er rundt ham, sist vi møttes kommenterte til og med hun som jobba på kafeen at jeg virka så blid og happy. Jeg har ved et par anledninger sagt at jeg er der om han trenger en venn (han mista bestefaren sin for en stund siden og hadde behov for litt trøst), men utover det synes jeg strengt talt jeg flørter som en gal - uten at vi kommer noen vei av den grunn Jeg synes også den spanderinga er litt rar, en ting er å kjøpe runder og sånn, men han insisterer liksom hver gang - jeg må krangle meg til å få betale Jeg vet at han generelt er en veldig gavmild spandabel type, mulig han bare er sånn? Tenker ofte at om han ikke skjønner at jeg liker ham/vil finne ut om det er noe mer mellom oss, så må han være blind, men kanskje jeg ikke er så obvious som jeg tror jeg er? Synes jeg er overtydelig hele tida, men vanskelig å vite hvordan det blir oppfattet. Skal ikke være lett dette... Anonymous poster hash: f4134...b06
Gjest lnx Skrevet 11. januar 2014 #24 Skrevet 11. januar 2014 Okei, team "bare venner" og team "ikke bare venner", jeg fikk nettopp melding. Han spør om jeg vil bli med ut og spise (vi har ikke vært ute og spist alene sammen før, bare med andre venner til stede) og han gjør det på verdens mest knotete og innpakkede måte. Typ: "vil du møtes klokka da og da? siden jeg spiser middag på den tida og du sikkert også spiser kunne vi kanskje spist sammen?" Videre spør han om hva slags mat jeg liker og at han trenger bruksanvisning for å skjønne meg fordi han stadig blir forvirret over hvor unik og vidundelig jeg er. Jeg takket ja og foreslo pizza. Tolkning, anyone? Anonymous poster hash: f4134...b06 Det er mulig at han er keen på deg, og ikke ønsker å vise dette for åpenbart i meldingen. Knotete melding, ja. Hehe
lalaB Skrevet 11. januar 2014 #25 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Tenker ofte at om han ikke skjønner at jeg liker ham/vil finne ut om det er noe mer mellom oss, så må han være blind, men kanskje jeg ikke er så obvious som jeg tror jeg er? Synes jeg er overtydelig hele tida, men vanskelig å vite hvordan det blir oppfattet. Skal ikke være lett dette... Anonymous poster hash: f4134...b06 Det er jo ingen hemmelighet at gutter ikke skjønner hint da. Snakk ut i klartekst. Si at at du liker han. Tør å ta opp praten om dere, hva dere er og hva dere kan bli. + : Eller så kan du arrangere en romantisk hjemmedate, med god mat og film. Og når dere sitter å småkoser litt under filmen så kan du ta initiatv til å kysse han? Endret 11. januar 2014 av lalaB
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #26 Skrevet 11. januar 2014 Det er jo ingen hemmelighet at gutter ikke skjønner hint da. Snakk ut i klartekst. Si at at du liker han. Tør å ta opp praten om dere, hva dere er og hva dere kan bli. + : Eller så kan du arrangere en romantisk hjemmedate, med god mat og film. Og når dere sitter å småkoser litt under filmen så kan du ta initiatv til å kysse han? Godt poeng, jeg har også nesten litt inntrykk av at han her med vilje nekter å ta hint, hvis jeg hinter får jeg ofte ganske sarkastiske svar Feks spurte jeg før jul hvordan januar så ut for ham (ifht å møtes, finne på ting, osv) og da svarte han leende "kald, mørk og sikkert masse snø...ser jeg ut som en værmelder?" Om jeg spør rett ut om å møtes sier han alltid ja, så jeg tror ikke han liker hinting noe særlig Mat og film hjemme høres perfekt ut Jeg bor i kollektiv og har ikke tv på rommet, er det for sprøtt å invitere seg hjem til ham? Jeg er ganske flink til å lage mat om jeg skal si det selv, så det kan sikkert være en bra måte å sjarmere ham på Ellers, er det for mye om jeg bare kysser ham forsiktig på mandag? Sånn hvis jeg blir møtt med den vanlige kjempelange klemmen og han sier det er fint å se meg/han har savnet meg eller noe sånt? (som han pleier å si) Og hva skal jeg ha på meg? Anonymous poster hash: f4134...b06
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #27 Skrevet 12. januar 2014 Dytter denne litt...begynner å bli smånervøs for middagen i morra... Han er så fin=) Anonymous poster hash: f4134...b06
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #28 Skrevet 12. januar 2014 Bare av nysgjerrighet: min kompis skal flytte inn sammen med en jente, men de er visst bare venner. Jeg har aldri hørt om en gutt og en jente som har flytta sammen bare de to og ingen andre som bare er venner? Sjangsen er vel ganske stor for at det blir noe mer eller er noe mer mellom dem? Anonymous poster hash: 0f286...cbe
lalaB Skrevet 12. januar 2014 #29 Skrevet 12. januar 2014 Godt poeng, jeg har også nesten litt inntrykk av at han her med vilje nekter å ta hint, hvis jeg hinter får jeg ofte ganske sarkastiske svar Feks spurte jeg før jul hvordan januar så ut for ham (ifht å møtes, finne på ting, osv) og da svarte han leende "kald, mørk og sikkert masse snø...ser jeg ut som en værmelder?" Om jeg spør rett ut om å møtes sier han alltid ja, så jeg tror ikke han liker hinting noe særlig Mat og film hjemme høres perfekt ut Jeg bor i kollektiv og har ikke tv på rommet, er det for sprøtt å invitere seg hjem til ham? Jeg er ganske flink til å lage mat om jeg skal si det selv, så det kan sikkert være en bra måte å sjarmere ham på Ellers, er det for mye om jeg bare kysser ham forsiktig på mandag? Sånn hvis jeg blir møtt med den vanlige kjempelange klemmen og han sier det er fint å se meg/han har savnet meg eller noe sånt? (som han pleier å si) Og hva skal jeg ha på meg? Anonymous poster hash: f4134...b06 Nei, jeg syns ikke det er så sprøtt å invitere seg selv. Kommer selvfølgelig an på hvordan du gjør det da, men dere er jo venner, så jeg regner med at kommunikasjonen mellom dere går veldig bra. Men, når det er sagt, så kan dere jo se på film på pc'n, dersom du ønsker å be han til deg.. Og nei, jeg syns ikke det er for mye å kysse han allerede på mandag men hva du skal på deg kan jeg ikke hjelpe deg så mye med, men ta noe som du føler deg komfortabel i, og som han kjenner deg igjen i.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #30 Skrevet 12. januar 2014 Nei, jeg syns ikke det er så sprøtt å invitere seg selv. Kommer selvfølgelig an på hvordan du gjør det da, men dere er jo venner, så jeg regner med at kommunikasjonen mellom dere går veldig bra. Men, når det er sagt, så kan dere jo se på film på pc'n, dersom du ønsker å be han til deg.. Og nei, jeg syns ikke det er for mye å kysse han allerede på mandag men hva du skal på deg kan jeg ikke hjelpe deg så mye med, men ta noe som du føler deg komfortabel i, og som han kjenner deg igjen i. Pc, selvsagt, det var lurt Da må han jo pent finne seg i å sitte i senga mi også Tenker jeg går for et skjørt og en genser, søtt men fortsatt casual nok til at det ikke blir rart hvis det ikke er en date...håper jeg Sist jeg gikk med skjørt insisterte han på å gå bak meg opp alle trappene, så mulig det har noe for seg Herregud, er ikke fjortis i det hele tatt jeg nå altså Uææh, kanskje jeg bare skal kysse ham? Hvis jeg tør....hahaha, jeg er verre enn en fjortis Og takk for råd, forresten, du er topp Anonymous poster hash: f4134...b06 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #31 Skrevet 12. januar 2014 Bare av nysgjerrighet: min kompis skal flytte inn sammen med en jente, men de er visst bare venner. Jeg har aldri hørt om en gutt og en jente som har flytta sammen bare de to og ingen andre som bare er venner? Sjangsen er vel ganske stor for at det blir noe mer eller er noe mer mellom dem? Anonymous poster hash: 0f286...cbe Eneste tilfellet jeg har vært borti hvor det har funka er med to venner av meg, hvor han er skeiv Anonymous poster hash: f4134...b06
lalaB Skrevet 12. januar 2014 #32 Skrevet 12. januar 2014 Pc, selvsagt, det var lurt Da må han jo pent finne seg i å sitte i senga mi også Tenker jeg går for et skjørt og en genser, søtt men fortsatt casual nok til at det ikke blir rart hvis det ikke er en date...håper jeg Sist jeg gikk med skjørt insisterte han på å gå bak meg opp alle trappene, så mulig det har noe for seg Herregud, er ikke fjortis i det hele tatt jeg nå altså Uææh, kanskje jeg bare skal kysse ham? Hvis jeg tør....hahaha, jeg er verre enn en fjortis Og takk for råd, forresten, du er topp Anonymous poster hash: f4134...b06 Gjør det! Jeg heier på deg 1
lillsunshine Skrevet 13. januar 2014 #33 Skrevet 13. januar 2014 Hvordan gikk det? Jeg synes alt tyder på at han virkelig er interessert. Han gjør masse og hinter mye og håper at du kanskje tar tegninga eller et skritt videre, men tørr ikke ta skrittet helt ut fordi han er redd for å bli såret. Jeg er ganske sikker på at han er interessert, så jeg synes du skal tørre å ta skrittet ut. Om dere er så gode venner som dere er så vil vel ikke en liten misforståelse gjøre vennskapet dårlig? Bedre å ta den sjansen nå, enn at det aldri skjer noe også går dere hele livet og lurer på om det var noe.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #34 Skrevet 13. januar 2014 Gjør det! Jeg heier på deg Takk, søte du Ble ikke i kveld, jeg turte ikke mer enn å kysse ham på kinnet Hvordan gikk det? Jeg synes alt tyder på at han virkelig er interessert. Han gjør masse og hinter mye og håper at du kanskje tar tegninga eller et skritt videre, men tørr ikke ta skrittet helt ut fordi han er redd for å bli såret. Jeg er ganske sikker på at han er interessert, så jeg synes du skal tørre å ta skrittet ut. Om dere er så gode venner som dere er så vil vel ikke en liten misforståelse gjøre vennskapet dårlig? Bedre å ta den sjansen nå, enn at det aldri skjer noe også går dere hele livet og lurer på om det var noe. Oppdatering: I kveld gikk ikke helt som jeg hadde tenkt. Fikk en telefon med noen skikkelig dårlige nyheter da jeg var på vei til å møte ham (mormor har fått kreft), så lufta gikk fullstendig utav meg. Fikk en god klem da vi møttes, og han sa han hadde savnet meg masse. Han skjønte fort at det var noe i veien, så jeg fortalte hva som hadde skjedd og fikk enda en klem og han gjorde så godt han kunne for å muntre meg opp. Hjalp litt, men jeg var ikke helt i form til å gjøre noen fremstøt Han sa et par ting som fikk meg til å tenke litt. Først og fremst snakka vi litt om fremtiden, med at han tenker på å flytte etter masteren osv. Jeg ga ham et blikk som unektelig så ganske trist ut (jeg lager upassende valpeøyne uten å tenke meg om noen ganger) og da sa han "ikke se på meg på den måten" og jeg sa fleipende "hvordan vil du jeg skal se ut da, jeg er jo ikke akkurat fornøyd med tanken på at du drar" og han svarte "da jeg var 13 fikk mormor meg til å love at jeg aldri skulle la ei jente styre karrieren min. Uansett hvor glad jeg er i henne". Jeg ble med en gang ganske brydd, og han la til "dessuten er det ikke sikkert i det hele tatt, og det er isåfall tidligst i september." I tillegg sa han (på et annet tidspunkt) at han håpet jeg ikke hadde planer om å være like travel i vår som jeg var i høst, og at han gjerne vil møtes oftere enn vi har gjort så langt, om det er opp til ham. Han foreslo at jeg kunne bli med ham på klatrekurset han går på, og ville gjerne bli med meg neste gang jeg skal ut og ri. I tillegg sa han at om jeg ville komme til ham og lage middag så var jeg hjertlig velkommen (vi snakka om mat sånn generelt, var ikke jeg som foreslo). Han sa også han ville ta en kaffe neste uke og snakke om et prosjekt jeg holder på med som han har tilbudt seg å hjelpe til med. En annen ting jeg skvatt litt av var da vi gikk til restauranten, jeg har aldri vært der før (men jeg skal igjen - de hadde kjempegod mat!), og den ligger i en bortgjemt bakgate jeg aldri har lagt merke til. Jeg sa jeg synes gata var så søt og lurte på om jeg hadde vært der før, og da sa han "vel, det er hit man drar når man skal gifte seg" (det ligger et ultrapopulært selskapslokale der som stadig er booket til bryllup) og så hørte jeg at han beit seg i tunga før han sa "øøøh, hahaha, herregud hva er det jeg sier?" og lo veldig nervøst. Følte at stemninga ble kjemperar da vi sa hadet, jeg klemte ham altfor lenge og da jeg gikk til bussen hadde han et veldig rart uttrykk. Fikk en skikkelig dårlig følelse, klarer ikke helt å beskrive det, men jeg sitter halvveis og venter på at han nå skal sende melding og si at vi kanskje burde roe ting ned litt eller noe. Som ikke gir mening ifht det han sa i kveld, men det var bare noe i det blikket som var et eller annet sted mellom bekymret og skremt. Huff. Er opp til meg å ta kontakt neste gang også, siden jeg må bestemme når jeg har tid til den kaffen. FML. Anonymous poster hash: f4134...b06
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #35 Skrevet 13. januar 2014 Bedre å ta den sjansen nå, enn at det aldri skjer noe også går dere hele livet og lurer på om det var noe. Kunne ikke vært mer enig, forresten! Han her kan fort bli den berømte "one that got away" om jeg lar ham bli det... Anonymous poster hash: f4134...b06
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #36 Skrevet 15. januar 2014 Dytter Anonymous poster hash: f4134...b06 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #38 Skrevet 18. juli 2022 On 9/9/2014 at 7:37 PM, lalaB said: TS: hvordan har det gått?? Jeg lurer på det samme. Anonymkode: 1533e...449
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #39 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.1.2014 den 23.15): A. Begge er single B. Man er i slutten av 20-åra/begynnelsen av 30-åra og har blitt kjent nylig C. Ingen tidligere historie (ikke venn av eksen, tidligere ONS eller noe slikt) Jeg hadde en lengre diskusjon med ei venninne om dette i går Anonymous poster hash: f4134...b06 Dette er egentlig ingen ting å diskutere. Svarer er JA på alle. Innlysende nok. Anonymkode: c1a9e...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå