Gå til innhold

Hvordan kontakter jeg Chanel i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samtlige parfymerier i byen jeg bor i selger ikke Chanel Vitalumiere i fargen 10 Limpide, og sier til meg de gjerne skulle gjort det, for de andre faregene er mye mørkere.

Så hvor kan jeg sende en mail for å forhøre meg om de vil ta denne inn til Norge?

(Hvis noen forresten vet hvor denne kan bestilles trygt på nett så si gjerne ifra om det også :) )

Anonymous poster hash: a1df0...145
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chanel har en butikk i Oslo, så du kan kanskje kontakte dem om de kan være behjelpelige.

Skrevet (endret)

Hei :)

Du kan jo spørre i parfymeriet om de kan sjekke på dataen sin om de har nyansen inne? Da får du fort svar på om den finnes i sortement, eller om det er utgått.

Det skjedde nylig meg når jeg skulle kjøpe ny flaske fra YSL. Jeg snakket med sjefen i parfymeriet, og hun sa at det ikke var uvanlig at de lyseste fargene gjerne utgår, fordi de selger for lite.

Spurte også henne om det var en mulighet å kontakte YSL, og forhøre meg om det var mulig å få kjøpt nyansen. Hun sa da at det var lite hensiktsmessig, da den ikke føres i Norge. Kanskje dette gjelder for Chanel og?

Eneste muligheten må vel være å se etter nyansen på nett? Eller hvis du er innom Taxfree i utlandet?

Endret av laperla
Skrevet

Samtlige parfymerier i byen jeg bor i selger ikke Chanel Vitalumiere i fargen 10 Limpide, og sier til meg de gjerne skulle gjort det, for de andre faregene er mye mørkere. Så hvor kan jeg sende en mail for å forhøre meg om de vil ta denne inn til Norge? (Hvis noen forresten vet hvor denne kan bestilles trygt på nett så si gjerne ifra om det også :) ) Anonymous poster hash: a1df0...145

Det er Engelschiøn Marwell Hauge som er merkevareleverandør av Chanel i Norge. Ta kontakt med de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...