AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Har noen tips til en ekstern hardisk som funker både på PC og Mac? Den typen hvor du kan flytte filer frem og tilbake - som en minnepenn bare med mye mer plass. Jeg kan ingenting om dette så beklager dårlig forklaring... Jeg har allerede en hardisk som tar backup av hele hardisken men ønsker meg en hvor jeg bare kan flytte de filene jeg vil også... Helst ikke så altfor dyr Student og greier! Anonymous poster hash: bf29e...056
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 http://www.komplett.no/wd-my-passport-ultra-500gb/783531#!tab:extra Anonymous poster hash: 432f0...a97
altflyter Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Du kan bruke stort sett hvilken som helst harddisk. De aller fleste er kompatibel med både mac og PC. Det var før i tiden at slikt var vanskelig å få tak i Alle de har på clas ohlson kan brukes
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Tusen takk for tips ) Har prøvd er par som ikke har funket :/ Anonymous poster hash: bf29e...056
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Du kan bruke stort sett hvilken som helst harddisk. De aller fleste er kompatibel med både mac og PC. Det var før i tiden at slikt var vanskelig å få tak i Alle de har på clas ohlson kan brukes På clas ohlson var de jo strengt tatt ikke så billige. den jeg foreslo er jo hakket billigere. Anonymous poster hash: 432f0...a97
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Tusen takk for tips ) Har prøvd er par som ikke har funket :/ Anonymous poster hash: bf29e...056 Den jeg foreslo skal funke på mac men du må nok formatere den regner jeg med Jeg har nesten den samme Anonymous poster hash: 432f0...a97
altflyter Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 På clas ohlson var de jo strengt tatt ikke så billige. den jeg foreslo er jo hakket billigere. Anonymous poster hash: 432f0...a97 Så ikke på den du hadde kjøpt Kjøpte min på clas og er veldig fornøyd... Var vel mest for å understreke poenget med at du stort sett kan bruke alle typer harddisker
altflyter Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Tusen takk for tips ) Har prøvd er par som ikke har funket :/ Anonymous poster hash: bf29e...056 Har du formatert dem først? Edit. Så at det allerede var foreslått Endret 7. januar 2014 av altflyter
Botch Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Hvis den skal brukes til både mac og pc bør den formateres til exFAT-format. Det er det eneste formatet begge systemene kan lese og som ikke har grense på hvor store filer du kan lagre. 1
fresia Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 jeg skal kjøpe meg en ekstern harddisk. hvordan formaterer man den til å fungere på både mac og windows? jeg kommer til å bruke den hovedsakelig med mac, men har et par gamle pcer jeg gjerne vil hente litt gamle bilder osv. fra trodde ikke jeg trengte å gjøre noe spesielt jeg...
Lutetium 71 Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 jeg skal kjøpe meg en ekstern harddisk. hvordan formaterer man den til å fungere på både mac og windows? jeg kommer til å bruke den hovedsakelig med mac, men har et par gamle pcer jeg gjerne vil hente litt gamle bilder osv. fra trodde ikke jeg trengte å gjøre noe spesielt jeg... Slik 1
fresia Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Slik takk! holder det med 500 GB eller bør jeg kjøpe med 1 TB? vil gjerne ha masse bilder, videoer, filmer og tv-serier på den. noen tips?
Lutetium 71 Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 takk! holder det med 500 GB eller bør jeg kjøpe med 1 TB? vil gjerne ha masse bilder, videoer, filmer og tv-serier på den. noen tips? 500 er lite. Jo større jo bedre. Spesielt film tar en del plass. Ta en titt på prisjakt, du kan få ganske store disker idag for ikke avskrekkende mange penger.
fresia Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 500 er lite. Jo større jo bedre. Spesielt film tar en del plass. Ta en titt på prisjakt, du kan få ganske store disker idag for ikke avskrekkende mange penger. takk for tipset! har ikke så mye peiling, men tenkte meg at spesielt filmer og hele sesonger av tv-serier vil ta en del plass ja. skal sjekke litt rundt!
Lutetium 71 Skrevet 24. januar 2014 #15 Skrevet 24. januar 2014 takk for tipset! har ikke så mye peiling, men tenkte meg at spesielt filmer og hele sesonger av tv-serier vil ta en del plass ja. skal sjekke litt rundt! Et tips: Når du bruker prisjakt for harddisk-jakt - sorter på pris/GB, da ser du hvor du får mest for pengene. Var jeg deg hadde jeg gått for 3 eller 4 T. Denne f.eks? 1
Acalewia Skrevet 26. januar 2014 #16 Skrevet 26. januar 2014 Tja, jeg har hatt mac'en min i 6 år nå, og en del av det som er på den tok jeg med fra pc'en jeg hadde før det. Over 75 000 filer, og det holdt i massevis med en harddisk på 500 GB. Men, nå har ikke jeg lastet ned filmer/serier, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå